/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Film
Fra : Nukke
Vist : 616 gange
150 point
Dato : 02-07-03 19:53

Hejsa
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor man kan downloade film fra.
jeg er nemmelig "ret ny i faget" og ingen i min omgangskreds har kendskab til computerer.
Hvis du/I har nogle gode links som i ikke føler skal ud på denne side kan der mailes på denne adresse:
Rasmus204@hotmail.com

Hilsen Rasmus

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-07-03 20:01

Du skal da bare skrive den type film du vil finde i>Porno eller erotik osv eller hvad det nu er du søger efter.
Som vi ikke skal vise her

http://www.google.com/intl/da

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-07-03 20:03
Kommentar
Fra : Nukke

Dato : 02-07-03 20:07

Tak for hjælpen men det har jeg prøvet og det eneste jeg får frem er en masse anmeldelser og en masse andet skidt jeg ikke kan bruge til noget.

Accepteret svar
Fra : Jackel

Modtaget 150 point
Dato : 02-07-03 21:22

nukke må nok desværre sige at det er warez og det er ulovligt.. men den bedste løsning for en newbie er nok emule

http://www.emule-project.net/

Kommentar
Fra : uniset

Dato : 03-07-03 23:54

Vil anbefale programmet Imesh. Et filesharing program. Husk du som regel skal bruge divx til at se de film du finder på nettet. Husk blot at det ikke er lovligt at downloade film med rettigheder

Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : uniset

Dato : 03-07-03 23:56

Glemte lige imesh findes på www.imesh.com og lær mere om divx på www.divx.com

Godkendelse af svar
Fra : Nukke

Dato : 11-07-03 19:27

Tak for svaret Jackel.