/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan en bruger selv slette sit spørgsmål?
Fra : ans
Vist : 482 gange
5 point
Dato : 01-07-03 15:02

I går den 30.06.03 blev et spørgsmål stillet i kategorien "smalltalk". Få minutter efter var det væk. Før det forsvandt var det blandt de øverste på "seneste 25".

Mit spørgsmål er så: "Hvordan kan det ske?" Kan brugerne selv slette deres spørgsmål?

Til orientering har jeg skrevet til kandu, men måske en af brugerne kan give mig et svar.

mvh ans

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-07-03 15:07

En bruger kan godt selv slette sit spørgsmå
- men kun, indtil nogen har lagt en kommentar.

Så hvis du havde tænkt dig selv at slette dette spørgsmål
- så er det lige en postgang for sent.

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 01-07-03 15:07

så vidt jeg har forstået kan man slette sit spørgsmål hvis der ikke er kommet nogle besvarelser på det men er ikke sikker spørger ikke så tit

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 01-07-03 15:09

Ja, en bruger kan godt slette sit eget spørgsmål, hvis der ikke er kommet nogle komentarer til det.

Når du klikker ind på dit spørgsmål, så gå lidt længere ned på siden - og der har du så mulighed for at slette spørgsmålet - ligesom du også har mulighed for at forhøje point.

Håber det var svar nok

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 01-07-03 15:13

hov, der var allerede nogen, som havde svaret mens jeg skrev.

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 01-07-03 15:18

hehe sådan er det en gang i mellem ... jeg var også for langsom

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-03 15:25

jeg er ret sikker på at 1 havde svaret.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 15 point
Dato : 01-07-03 15:28

ans -> Jeg kan huske igår at jeg var inde at kikke på spørgsmålet : " Hva' for en Ged "
Det var svaret og det var et par knægte, der kom med tåbeligheder. Den ene har huseret i tips'ene hele dagen idag med flere tåbeligheder. Det kan være, som ram2 sagde igår, at ADMIN på kandu.dk simpelthen har hældt skidtet i skraldespanden, hvor det hørte hjemme !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : MarsAben

Dato : 01-07-03 15:30

ja det kan man godt hvis man ikke har fået noget svar
det kunne jeg i hvertfald

hilsen MarsAben

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-03 15:35

MarsAben -> Det er ikke korrekt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-03 15:37

Joe... at du kan slette hvis ingen har svaret, men der var svar...!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-03 15:51

MarsAben -> man kunne fristes til at tro at dig og Judleman er en og samme person. Bare en tanke.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-03 15:51

MarsAben, hvis du er så god til at slette egne spørgsmål, hvorfor sletter du så ikke det sidste du skrev. Der er flere brugere der har været dig behjælpelig med dit første spørgsmål. Hvorfor stille det samme spørgsmål 2 gange. Kandubrugerne er meget hjælpsomme og ønskwer ikke at være til grin.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 02-07-03 11:47

Jeg ved god at det er lidt et side spor, men kan jeg evt. lukke et spørgsmål uden at give karakteren til nogen ?
Jeg har nemlig haft et spørgsmål, som jeg ikke har fået et svar på som jeg kan bruge!

Og derfor er det vil ikke rimeligt at jeg bare skal fyer point efter det svar som jeg syntes var "SJOVEST" ?

TAK
R

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-03 11:53

Hvis du først har sat point på "højkant" og en eller flere har svaret får du ikke dine point tilbage. Du kan kun lukke spørgsmålet ved at give en af svarerne point.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-03 21:49

ans -> ja... og jeg følger op på det, for jeg ka' nemlig følge dig!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-03 22:11

Molokyle.

Når jeg hører fra kandu lægger jeg svaret her.

Mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-03 22:17

Ok. og på forhånd Tak.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-03 22:32

molokyle!

Kan du forklare mig hvorfor jeg ikke får tilbagemelding på mine svar, selv om at jeg beder om det. Jeg kan se på seneste 25 at andre har svaret efter mig, men jeg får ingen mail.

På forhånd tak ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-03 12:28

Nej, ingen forklaring. Jeg følger med på din anden tråd.

<MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 20-08-03 15:45

Tak for svaret molokyle.

Jeg har fået svar fra kandu, som bare oplyser at et spørgsmål kan slettes, hvis der ikke er givet et svar.
Jeg har den samme opfattelse, som du har. Nemlig at der var svaret.

mvh ans