/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
installering af printer!
Fra : Larsigne
Vist : 233 gange
300 point
Dato : 12-02-19 19:01

Hvem kan hjælpe mig med at installere en Canon Pixma TS3100.
Kan ikke læse en manual, desværre.
Ser mine mails dagligt men er ikke altid her på Kandu så skriv til: vav@mail.dk, hvis du kan hjælpe mig!
Vh. Steen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-02-19 19:43

Læg medfølgende cd skuffen og sub den ind.
Og så bare følg anvisningen.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 12-02-19 21:36

Citat
Læg medfølgende cd skuffen og sub den ind.
Og så bare følg anvisningen.

Det er også mit bedste bud.

Jeg købte en Canon Pixma (en anden model end ts) for et par år siden, og der var ingen problemer.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-02-19 09:54

Har du prøvet bare at tilslutte den til komputeren ??

Min Canon Pixma brugte jeg indtil fornyligt, på min gamle XP maskine. Da den stod af, koblede jeg printeren til min Windows10 bærbar. Pc`en fandt øjeblikkeligt printeren....klar til brug.

M.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 14-02-19 00:11

Min canon Mx455 fandt windows 10 uden problemer. Den blev faktisk aldrig installeret det skete uden min hjælp. Herligt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-02-19 11:33

Citat
Ser mine mails dagligt men er ikke altid her på Kandu

Men seneste login var i går - uden at deltage i eget spørgsmål.