/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excel/Word 2003
Fra : Bille1948
Vist : 290 gange
200 point
Dato : 27-08-18 23:47

Har installeret den på en ny windows 10-64 bærbar og aktiveret den, men hver gang jeg åbner enten Excel eller Word bliver jeg bedt om, at acceptere Slutbrugerlicensaftalen!!!!

Hvorfor, og hvorledes undgår jeg det?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 27-08-18 23:59

Tag kontakt til Microsoft - de er super flinke og hjælpsomme...

https://support.microsoft.com/da-dk/contactus/
Tlf. 80 40 49 52

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 28-08-18 07:12

Citat
Har installeret den på en ny windows 10-64 bærbar og aktiveret den, men hver gang jeg åbner enten Excel eller Word bliver jeg bedt om, at acceptere Slutbrugerlicensaftalen!!!!

Hvorfor, og hvorledes undgår jeg det?

Du accepterer slutbruger aftalen!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-08-18 10:48

Det har jeg gjort, så hvorfor HVER gang jeg starter dem

Kommentar
Fra : poten

Dato : 28-08-18 23:10

Kan du ikke læse?

Tag kontakt til Microsoft - de er super flinke og hjælpsomme...

https://support.microsoft.com/da-dk/contactus/
Tlf. 80 40 49 52

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-08-18 23:47

Jo, jeg kan sagtens læse, men de vil bare have mig til at investere i en nyere version, og kan blot fortælle mig, at de - for længst - har stoppet supporten til Office 2003, og så er jeg jo ikke længere.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 200 point
Dato : 29-08-18 06:01
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-08-18 12:03

Det var dette, der gjorde det:

Resolution
To resolve this behavior, follow these steps:
Log on to the computer by using a user account that has administrative credentials.
Start an Office program, such as Word. The End User License Agreement dialog box appears.

Note For Windows Vista, click Start, click All Programs, click Microsoft Office, right-click an Office program, click Run as administrator, and then click Continue.
Click I Accept.
Exit the Office program that you just started.
Repeat step 2 to step 4 for the other Office programs that still prompt you with the EULA.

Godkendelse af svar
Fra : Bille1948

Dato : 29-08-18 12:04

Tak for svaret dogvillestar. Du ledte frem til løsningen.

Kommentar
Fra : dogvillestar