/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Sykroniser email kalender.
Fra : altformaend.dk
Vist : 335 gange
10 point
Dato : 30-06-03 12:39

Hejsa Alle.

Lige et hurtigt spørgsmål til professoren.
Kan man sykronisere sin hjemme email kalender med den på arbejdet, ved hjælp at internettet????
(Outlook, begge steder)

Hvis, hvordan???

/altFORmaend.dk - copyright 2003

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-06-03 20:22

Den nemmeste og så vidt jeg ved eneste måde er at eksportere kalender oplysningerne i en .pst fil, og så sende den via mail, eller en disk til den anden computer, hvor den så importeres

Kommentar
Fra : altformaend.dk

Dato : 01-07-03 09:20

Hey Better_Performance,

Kan du lige guide mig igennem: evt. fortælle hvor jeg skal finde denne såkaldte .pst fil, og hvordan jeg lige gøre det. Kan den evt. sendes via email(fra mig-->arbejde--->mig)...

Takker
/AltFORmaend.dk - copyright 2003

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 10 point
Dato : 01-07-03 09:45

I menuen filer på din outlook vælger du importer og eksporter

Eksporter til en fil (Næste)

Filen med private mapper (.pst) (Næste)

Marker den mappe der skal eksporteres fra i dette tilfælde kalender (hvis du har undermapper der skal med skal du huske at krydse af i boksen for dette (Næste)

Gem den eksporterede fil som (find et navn og en placering du kan huske (evt. kalender.pst på skrivebordet) (næste)

Erstat dubletter (Udfør)

Så sender du den via mail til den anden computer, åbner den mail og gemmer filen på skrivebordet, og derefter går du i menuen filer og vælger importer og eksporter, og denne gang skal du så vælge importer fra en fil eg så kører den

Godkendelse af svar
Fra : altformaend.dk

Dato : 03-07-03 09:38

Tak for svaret Better_Performance.

/Altformaend.dk