/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjæææælp Directx
Fra : TheCon
Vist : 472 gange
100 point
Dato : 29-06-03 13:13

Hej alle.

Jeg har prøvet at installere nogle spil, som kræver DirectX 8.1 og 9.0. Det går også fint indtil at maskinen beder om at blive genstartet. Den genstarter fint, men når den kommer til at systemindstillinger bliver opdateret, så fryser den fuldstændig.
Den eneste måde jeg kan komme videre på er at slukke for strømmen og starte op i fejlsikret tilstand og derefter bliver jeg nødt til at lave en systemgendannelse. Jeg har prøvet at downloade DirectX 9.0 direkte fra MSN, men det giver samme problem.

Jeg kører Millinium på en AMD Athlon 1,2 med 512Mb ram.

Nogen der har en ide om hvad kan være galt????

Hurtig hjælp vil jeg sætte stor pris på.... Skal have en lille spilleaften i aften.

På forhånd tak.....

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 29-06-03 15:17

Der kan enten være tale om direkt x 8 eller 9 pt er det 9,0a der gælder
Det skulle ikke være muligt at reversere til en tidligere version
Hvad er din modem forbindelse for en størrelse ?

Kommentar
Fra : TheCon

Dato : 29-06-03 15:27

Oldwiking:
1Mbit bredbånd.

Der er tale om alle directX versioner.... alle fremprovokerer samme fejl.

Kommentar
Fra : Johnny1943

Dato : 29-06-03 15:58

Prøv evt. at geninstallere / opgradere Win Millennium.
Måske det kan hjælpe.

Hilsen Johnny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-03 16:57

Prøv at fjerne din 'gamle' directX og reboot, før du installerer directX igen. Instillinger->tiføj/fjern programmer hvis du bruger Win98.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 29-06-03 17:01

brug 8.1 - 9.0 kører ikke altid lige godt (heller ikke på min)
systemgendannelse til 8.1 er det der skal til for at vende tilbage til 8.1.

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 29-06-03 17:57

Ubetinget upgrade til 90.1A der er ikke noget galt med den version, derimod skal PC bios'en tages under luppen samt også strømforsyningen 5Volt SB skal kunne slæbe 2,5 amp " kan normalt checkes på PS labelen
OW

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 09:11

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>