/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp til musik!!!
Fra : KlausHansen
Vist : 349 gange
78 point
Dato : 28-06-03 20:15

Hej!
HJJÆÆÆLLPPP!!! Jeg søger et sted på internettet hvor jeg kan downloade hele musik albums... Jeg har prøvet flere steder, og hver gang man trykker på albummet, så bliver man bare stillet om til en ny side, som gør det samme...
Derfor søger jeg hjælp til en side hvor man downloade hele albums,,, venligst vær flink og skrive hvordan jeg gør for at downloade albummene..... På forhånd TAAAAAAAAAAAAKKKKK!

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 88 point
Dato : 28-06-03 20:36

Beklager, men det er altså ulovligt.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-06-03 20:40

Faktisk er spørgsmålet så tumpet, at man kan
få mistanke om, at du er et medlem af antipiratgruppen,
som lægger lokkemad ud.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-03 21:57

Enig BSA eller no'et...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 28-06-03 22:58

i er let hurtige til at dømme er i ikke, vedkommende skal da have hjælp...

her kan du købe mp3 filer lovligt: http://www.musicrobot.com/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-03 23:04

Melander -> Du har ret, men man bli'r paranoid med alderen.

KlausHansen -> Sorry; Ku' sgu ikke hjælpe; ...men ku' sgu heller ikke la' vær' me' at blande mig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-06-03 23:17

Fedt nok. Naivitet kan virke meget kært og charmerende
- men det kan altså også overdrives.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-06-03 00:54

rellom>>tjaa men da jeg kun ser det gode i mennesker(hvilket jo er løgn), går jeg ud fra at klaus har gode hensigter, og derfor skal have hjælp, og det gav jeg ham, har han derimod brug for ulovlige sider, må han finde en anden..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-03 01:13

Ps. læs lige:

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=275652&TemplateID=5567

Der er da også noget med en forholdsvis ny tjeneste på Mac :

http://www.apple.com/dk/itunes/download/

Håber det hjalp -> KlausHansen ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 29-06-03 11:58

Soooorrrryyyy... Det var sku ikke meningen at skabe oprør....!!! Jeg er sku ikke fra piratgruppen...! Jeg har bare hørt af en kammerat at man godt kunne så længe man slettede sangene inden 24 timer... Men fuck nu det.....
Alligevel tak for hjælpen alle zusammen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-03 12:44

Alt forladt, men hils at sige; din kammerat tager fejl.
Du må gerne bruge Kazaar. Det som sagt en fildelings service, men musik, programmer og video der er beskyttet af copyright, må man altså ikke dele. Derimod må man dele alt, som ikke krænker nogens ophavsret.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-06-03 14:10

Den med at "Jeg har bare hørt af en kammerat at man godt kunne så længe man slettede sangene inden 24 timer"
- den har jeg godtnok aldrig hørt før.

Godt fundet på!

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 29-06-03 14:12

Bare rolig </MOLOKYLE>.... Jeg skal nok komme efter ham!!! Tak for hjælpen og rådet.....

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 29-06-03 14:14

Hey Rellom!!!
Det er sku rigtig..."!!!! Hvis du tror jeg er fra piratgruppen, så er du helt på vildspor,,, for jeg vil mene at det er de færreste der arbejder hos piratgruppen som 16 årige.....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-06-03 14:21

Nå, er du kun 16 år? Det kunne jeg jo ikke vide.
Så har jeg nok været lidt for skrap.
Sorry!

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 30-06-03 18:16

Rellom ----> ja, hverken mer eller mindre..... Det er sq i orden... .Jeg skal nok overleve alligevel.....

Godkendelse af svar
Fra : KlausHansen

Dato : 30-06-03 18:18

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 30-06-03 19:59

nu er jeg ikke med længere....

klaus, du søger en en hvor du kan downloade musik fra, jeg giver dig et link hvor du fuldt legalt kan downloade fra, og alligevel godkender du en kommentar, hvor vedkommende kun gør dig opmærksom på at det er ulovligt, hvilket ikke er sandt, selvfølgelig er det ulovligt fra kazaa og edonkey, men den side jeg gav dig er det lovligt, for du betaler for hver enkelt nummer..

dette er ikke fordi pointene interesser mig, mere forsøger jeg at finde logikken i godkendelsen af den pågældende kommentar.

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 30-06-03 20:41

Melander <<<

For det første, du må gerne downloade fra Kazaa hvis det er til eget forbrug.... For det andet kunne mit internet ikke vise den side, som det link du havde skrevet.... For det trejde har Rellom hjulpet mig før, og det skader ikke når pointene skal deles ud......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-03 21:27

KlausHansen -> Melander har altså ret !

For det andet : Nej; du må ikke downloade til eget forbrug... Joe.. Hvis du får lov af indehaveren af : Musikken, Programmet, Billedet, Filmen eller What Ever !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-06-03 21:42

Selvfølgelig er det tilladt at downloade copyright´ede musikfiler mod
betaling, men det var ikke det, spørgsmålet handlede om.

Og Klaus, du må heller ikke downloade den slags filer uden betaling,
selv om det kun sker til eget forbrug. Lige meget om det er fra kazaa
eller andre steder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-03 22:18

Ok. Rellom; måske dårligt formuleret, men det var dét jeg mente.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 01-07-03 15:35

Nå, det lyder mærkeligt for jeg kender flere hvor politiet har været indblandet i deres downloads fra Kazaa, og politiet har været ligeglad med det de havde downloadet..... Men tak for informationerne alle sammen... Det har da været intressant, og jeg er da blevet klogere....

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 24-10-03 16:31

prøv at downloade winmx.. på www.winmx.com

Det er ind imellem hele albums... Har jeg hørt.. HE HE...