/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan jeg udgive en dansk oversættelse af ~
Fra : DeZZa
Vist : 461 gange
100 point
Dato : 28-06-03 18:05

Må jeg udgive en gratis opdatering til MSN 6.0 Preview med Dansk tekst istedet for engelsk? Eller er der et sted hos Microsoft jeg kan spørge om det?

Jeg har oversat hele MSN 6.0 Preview jeg vil bare ikke udgive oversættelsen som freeware før jeg er sikker på om det er lovligt!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-06-03 18:15

Du må ikke udgive din opdatering, før Microsoft har godkendt den.

Prøv at henvende dig hos Microsoft Danmark her: http://www.microsoft.com/danmark/msdk/content/default.aspx

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 28-06-03 18:17

Hvordan kan jeg så få lov til det? Hvis jeg ringer og spørger kan jeg jo få et Ja, Men så kan alle andre Microsoft ansatte jo kontakte mig døgnet rundt ikke?

Hvad skal jeg gøre? Bare skrive ind?

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 110 point
Dato : 28-06-03 18:35

Jeg synes, du enten skal ringe - eller sende dem en mail.
Du får dog helt sikkert ikke et "ja" uden videre.
Regn med, at de først vil foretage en grundig bedømmelse af det, du har lavet.
Årsagen er, at hvis der er fejl i din opdatering, vil det i sidste instans gå
ud over Microsoft´s omdømme.

Der er næppe fare for, at Microsoft ansatte finder på at kontakte dig døgnet rundt.

Godkendelse af svar
Fra : DeZZa

Dato : 28-06-03 18:39

Tak for svaret Rellom.