/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows XP Profesionel Build 2600
Fra : jespereh
Vist : 478 gange
50 point
Dato : 27-06-03 17:42

Jeg har et problem:

Nederst i højre hjørne står der Windows XP Profesionel
Build 2600

Og spørgsmålet er:

Hvordan fjerner jeg det lort??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-06-03 18:01

Prøv at højre klikke på et tomt område på skivebordet >> Gå ind under egenskaber og skrivebord og brug et andet baggrundsbillede!

Kommentar
Fra : jespereh

Dato : 27-06-03 18:03

Jamen det står ikke på baggrundsbilledet, jeg har prøvet.
Det er som om at det står ude i luften, foran baggrundsbilledet

Kommentar
Fra : xou

Dato : 27-06-03 18:04

hej !
har du powertoys - tweak ui - fra microsoft skal du gå ind i det og under
general - fravælge [x] show windows version on desktop
den ændre så registreringsdatabasen så denne oplysning ikke mere vises på skrivebordet,dog
trader det først i funktion efter at computeren er genstartet.
hvis du ikke har det kan du downloade det her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
den ændre ikke noget,før du foretager det,og bagefter kan du slette programmet (i tilføj/fjern programmer i kontrol panel)uden at de det der er gjort i registreringsdatabasen gå tabt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-06-03 18:05

Right Xou Eller et andet tweak program du har kommet til at sætte et kryds i?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 27-06-03 18:09

jaja så kan man jo blive ved.....er der er der ikke....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-06-03 00:15

Som sagt er xou kommet med svaret. Download powertoys og afkryds. Peace of cake hehe