/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Iphone ringer ikke op
Fra : vagn2901
Vist : 151 gange
100 point
Dato : 30-03-17 12:46

Min Iphone 5S opfører sig mærkelig. Når jeg tastet et nr. går der ca 30 sekunder uden at der sker noget eller kommer ringetoner. På skærmen star "ringer op". Derefter kommer der 3-4 hurtige toner og telefonen bliver afbrudt. Hvad mon jeg har gjort forkert???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-03-17 12:58

Skift mobilos ud med en SONY ...som jeg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-03-17 13:03

Det lyder lidt som et forkert indtastet nummer..............eller fejl hos modtageren.

Kan du slet ikke ringe eller sende sms til nogen.
Er der nogen som kan ringe til dig

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 30-03-17 13:10

Allerførst, så vil jeg kontakte mit teleselskab for at høre om der er noget galt der.

Spørg også om hvor de nærmeste master tilknyttet dem befinder sig. Prøv så at ringe op fra steder nær disse master. Husk, en Iphone har en MEGET dårlig antenne.

Hvis du heller ikke kan ringe op fra disse steder så prøv om du kan opdatere firmwaren. Hjælper dette heller ikke så er det op til dig om du vil indlevere den til reparation eller om du vil købe en ny.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-03-17 13:31
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-03-17 14:47
Kommentar
Fra : vagn2901

Dato : 30-03-17 16:17

Hej
Problemet er løst. Den skulle blot slukkes helt og derefter genstartes.

Annuller spørgsmålet
Fra : vagn2901

Dato : 30-03-17 16:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål