/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Debug rettigheder?
Fra : stk
Vist : 481 gange
50 point
Dato : 26-06-03 12:06

Hej.

Jeg har en web applikation, der kører på en W2K Server. Applikationen er skrevet i ASP og benytter nogle ActiveX dll'er skrevet i VB. Da jeg kørte på en NT kunne jeg åbne sourcen til en dll og starte den. Når så en asp side skulle bruge dll'en, kunne jeg debugge denne vej.
Nå får jeg en fejl:
The call to Server.CreateObject failed while checking permissions. Access is denied to this object.

Everyone har full controll på sourcen til dll'en, så jeg går ud fra, det er noget Security Policy, men hvad?

mvh
Stefan

Kommentar
Fra : henras

Dato : 29-06-03 13:01

Har du prøvet at checke "Administrative tools">"Local security setting">"Local policies">"User right assignment">"Debug programs" for om Administratoren evt. skulle være fjernet eller måske prøve at oprette din specifikke user her.

Kommentar
Fra : stk

Dato : 29-06-03 18:16

Jeg har lagt min bruger i Administrators gruppen, der har Debug Programs rettigheden, så det er ikke det