/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Serverproblemer...
Fra : bigdad
Vist : 387 gange
200 point
Dato : 26-06-03 11:32

Når jeg går ind på tv2.dk , spil, whist, skriver den : Opretter forbindelse til serveren.... kunne ikke få forbindelse til serveren, prøv igen senere.
Jeg kan spille Jeopardy uden problem.
Hvad er der galt ?
Bruger windows 2000 nt
java er installeret.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 26-06-03 11:47

hmm
tror ikke det er hos dig fejlen ligger men hos tv2
der er ingen problemer herfra

Kommentar
Fra : bigdad

Dato : 26-06-03 12:01

Jeg tror ikke det er tv2, der er ikke noget galt når jeg spiller derhjemme, det jeg spiller fra er en arbejds pc.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 26-06-03 12:02

hejsa

Prøv at kigge på denne side... det er sådan tv2 forskriver at dine indstillinger skal være http://spil.tv2.dk/hjaelp/faq/index.php?category=33

Jeg tror at du har problemer med din java... du køre nok med en forkert version

Kommentar
Fra : bigdad

Dato : 26-06-03 12:15

Har prøvet dit link og gjort som foreskrevet, intet resultat. Bruger microsoft WM(java)

Kommentar
Fra : bigdad

Dato : 26-06-03 12:15

Har prøvet dit link og gjort som foreskrevet, intet resultat. Bruger microsoft WM(java)

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 26-06-03 12:19

Taget fra tv2... hvilket java version har du... på tv2 skal du bruge JVM fra sun

Hvorfor kan der ikke oprettes forbindelse til serveren?
Hvis du sidder bag en firewall, har installeret internet security-pakker, bruger anti-pop-up-software, eller blot har indstillet din browsers sikkerhedsniveau for højt, så er det ikke muligt at spille bræt- og kortspil online. Prøv at snakke med din systemadministrator eller afinstaller selv eventuelt blokerende software

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 05-07-03 20:45

Det kunne være sjov at få at vide om du fik det til at virke. & og hvordan

Kommentar
Fra : bigdad

Dato : 07-07-03 06:14

Jeg har prøvet både Java Sun og Microsoft WM min intet hjælper, har talt med systemadministrator ( som ikke er for klog ) men han ved ikke hvad der kan være galt.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-11-03 11:10

Hvis du har fået løst dit problem, vil du så lukke dette spørgsmål ?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-10-05 17:27

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-10-05 17:27

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : bigdad

Dato : 20-10-05 06:12

Hejsa...

Problemet er IKKE løst, jeg venter stadig på det gyldne svar, men tror, at det måske er "vores" server der standser trafikken for ikke at få "ubudne gæster", men hvad ved jeg...

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 09:17

oki

har du hentet den seneste java ?? her http://java.com/en/
husk når der kommer et java Billed op skal du klikke på "ALWAYS" ellers kommer du aldrig på.
(kommer første gang du bruger bank online eller på tv2 spil)

hvis du kan komme ind på andre spil sider på tv2 er der ikke lukket/spærret.

i indstillinger i explorer >>avanceret klik på "gendan standard" >>ok >>luk explorer ned og start op igen
kan du nu komme ind på whist ?

Kommentar
Fra : bigdad

Dato : 20-10-05 09:34

Jeg kan spille alle spillene: "kendt fra tv2" bla. Jeopardy
Ingen af de andre spil virker, der står "kunne ikke få forbindelse med serveren, prøv igen senere"....

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 10:00

hvad kan du se her i felt nr. 9 ??
http://www.znn.dk/

hvilke fejl får du i felt 8 ??

Kommentar
Fra : bigdad

Dato : 20-10-05 10:28

i felt nr 8, ingen fejl, D : cookies ikke testet.
i felt nr 9 en gul bil.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 10:41

hvilken levenradør og version står der i felt 9 ?

tilsynladende, så er det ikke din java som driller men derimod dine sikkerheds indstilliger som blokere.....

Kommentar
Fra : bigdad

Dato : 20-10-05 10:53

Microsoft Corp.
1.1.4 (build 5.0.3810)

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 11:03

hmmm

har du overvejet at installere java fra sun ?? her http://java.com/en/
har på fornemmelsen det vil løse dine problemer......