/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Er mit Office-licens tidsubestemt?
Fra : cristian2
Vist : 288 gange
40 point
Dato : 15-01-17 11:03

Jeg har købt programmet MS Office Professionel Plus 2016. Det skulle være tidsubegrænset licens, påstår sælgeren, men det har jeg svært ved at se. Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvor i programmet jeg kan se det. Under "Konto", "Produktoplysninger" står der bare at produktet er aktiveret.
Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 15-01-17 11:40

prøv under hjælp der står om den activeret

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-01-17 12:09

Aldrig, men servicen udløber på et tidspunkt. Den er stadig i kraft på Office 2007, men de tidligere er ude.
Hvis det er en flerbrugerlicens til x antal medarbejdere udløber den for de fyrede, men det er alene firmaets ansvar, min 2007 beholdt jeg et par år efter at have forladt firmaet, men pludselig kom der en meddelelse på skærmen om at den var "ulovlig" og at jeg skulle købe den, nøglen virkede heller ikke ved geninstallation.
Nå, bare ærgeligt, jeg bruger nu Libre, den er er meget bedre end Open Office.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-01-17 16:55

En Office licens gælder for altid, ALTID!

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 40 point
Dato : 16-01-17 11:56

Office 365 er for et år og indeholder gratis opgraderinger, de andre Office køb må du bruge så længe du vil, men indeholder ikke gratis opgraderinger, kun opdateringer så længe produktet supporteres.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 19-01-17 14:37

Tak for svaret JegErHer.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 19-01-17 21:39

Du er velkommen