/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
TextBridge - Dansk brugervejledning?
Fra : Ammitz
Vist : 657 gange
50 point
Dato : 13-12-01 13:09

Er der nogen, som kan fortælle mig, hvor jeg kan købe en brugervejledning til TextBridge på DANSK?
Jeg er meget dårlig til at forstå forklaringer på engelsk, og det er det eneste jeg er i besiddelse af til dette ellers udmærkede program. Men jeg kunne godt tænke mig at udnytte det fuldt ud, - og ikke bare sådan la-la.
Bl.a. har min scanner en HP DeskJet 4c det, med at gå i baglås og komme med en fejlmeddelelse om, at scanneren har fundet fejl. Men det er kun, når jeg kører det fra TekstBridge. Har I en hurtig idé til mig om, hvad jeg gør forkert?
Er der nogen som har været udsat for lignende?
Med håbefuld hilsen fra
Ammitz

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 13-12-01 13:13

Hej Ammitz
Har fundet lidt her til dig
http://www.yak-yak.com/Tips/OCR_dk.shtml
Så kan vi se om det er noget du kan bruge
MVH Brian

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 13-12-01 13:17

Tak for svaret briani.
Det er lige hvad jeg har brug for - flot så hurtigt du kunne svare!

Hilsen Ammitz

Nysgerrig: Bruger du selv TextBridge?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-12-01 13:30

Hej Ammitz
Jeg har det ligesom dig,det der med engelsk er ikke helt min stærke side
Nej jeg arbejder ikke med Textbrige men har tænkt på at begynde at sætte mig ind i den
Jeg kom til at tænke på noget andet,da TextBrigde jo er et program der hørte med til din scanner kunne man jo prøve at ringe til den danske afdeling for hp og hører om man kan få den på dansk
TLF Nummer til HP 39 294099
Eller sende dem en email-prøv at kikke på denne side
http://www.hp.dk/skriv_til_hp/
MVH og en forsat god dag Brian

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 13-12-01 13:41

Nej, - det er misforstået....
TextBridge hører ikke med til min HP ScanJet 4c.
TextBridge er oprindeligt et Xerox-forhandlet program.
Scanneren er snart 6 år gl.
TextBridge købte jeg for godt et år siden, men synes ikke jeg udnytter det godt nok.
M.h.
Ammitz

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-12-01 20:07

Chancen for at du vil finde forklaringen på fejlmeddelelsen i manualen anser
jeg for at være lige så sandsynlig som at julemanden rent faktisk kan få
alle de der rensdyr i luften. Du vil vil nok være bedre stillet ved at
alliere dig med en engelskkyndig, skrive fejlmeddelelserne ned og så prøve
at se hvad der kan findes på HP's hjemmeside under deres support. De har,
stort set, valgt den smagfulde løsning at lave et åbent brugerforum hvor
brugerne kan sidde og fortælle hinanden at HP's software sucks, og det er så
HP's support. Derudover har de faktisk et nummer man kan ringe til og tale
med en svensker, der erklærer at "ja det burde ju tuværr verka..."
Kh
Bjørn

"Ammitz" <Ammitz.news@kandu.dk> wrote in message
news:DM0S7.3162$Q3.417854@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen, som kan fortælle mig, hvor jeg kan købe en
> brugervejledning til TextBridge på DANSK?
> Jeg er meget dårlig til at forstå forklaringer på engelsk, og det er det
> eneste jeg er i besiddelse af til dette ellers udmærkede program. Men
> jeg kunne godt tænke mig at udnytte det fuldt ud, - og ikke bare sådan
> la-la.
> Bl.a. har min scanner en HP DeskJet 4c det, med at gå i baglås og komme
> med en fejlmeddelelse om, at scanneren har fundet fejl. Men det er kun,
> når jeg kører det fra TekstBridge. Har I en hurtig idé til mig om, hvad
> jeg gør forkert?
> Er der nogen som har været udsat for lignende?
> Med håbefuld hilsen fra
> Ammitz
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-12-01 21:14

> HP's support. Derudover har de faktisk et nummer man kan
ringe til og tale
> med en svensker, der erklærer at "ja det burde ju tuværr
verka..."

He he, det er garanteret den samme svensker jeg
talte med da jeg skulle registrere min nye winXP DK.
Meget morsomt at skulle sige sjugosjyw-ottiåtte-fæmtiæn-
o.s.v. Der er sgu samme "callcenter" de bruger.

--
mvh
ha
* *Jeg vil osse have noget til at stå i min signatur
* *så here goes: G l æ d e l i g J u l til alle.