/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hjælp til Receiver Digit ISIO S2
Fra : Gin
Vist : 372 gange
40 point
Dato : 14-11-16 13:25

Jeg har en receiver Digit ISIO S2 sat til mit TV. Der er 2 kabler med input fra den samme parabol. Jeg har en ekstern harddisk til at optage på samt en DVD optager sat til receiveren. Desværre er brugsanvisningen på tysk og beskriver ikke særlig klart, hvordan man bruger muligheden for at indspille et program fra en kanal og samtidig se et andet program.

Er der nogen, der kan hjælpe med dette. Det er jo ærgerligt, at jeg ikke kan udnytte disse muligheder fuldt ud.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-11-16 14:23

Hvad med engelsk?

https://assets0.technisat.com/assetsFS/downloads/assets/medias/docus/61/shortinst_Digit-ISIO-S2_EN.pdf

Om ikke andet, kan du da nok finde frem til nogenlunde det du skal bruge og så tage Google oversættelse som en mulighed...

Kommentar
Fra : Gin

Dato : 14-11-16 15:20

Tak for din kommentar marken84. Jeg har allerede den engelske instruktion, men der står intet om det, jeg søger. Den er jo også meget kortere end den på tysk.
Jeg prøvede at downloade dit link, idet jeg tænkte, at det måske var en anden instruktion, men jeg fik beskeden, at den var ikke tilladt at downloade.... så hvis du har et andet hint vil jeg blive glad....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-11-16 15:52

Citat
hvordan man bruger muligheden for at indspille et program fra en kanal og samtidig se et andet program.

Det tror jeg ikke du kan, det kræver at der er 2 modtagere indbygget i din receiver, og det er der da vist ik'!

Hvis du vil downloade den engelske manual så højreklik på link og vælg Gem som...

Kommentar
Fra : Gin

Dato : 14-11-16 16:04

Tak, Klaudi, jo, der er indbygget 2 modtagere i receiveren.....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-11-16 16:15

OK, så må du til at eksperimentere lidt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-11-16 16:53

Her en tysk udgave af manual(221 sider), hvis der er en der kan læse den, og måske komme med et godt tip!
https://goo.gl/EGCnjP

Kommentar
Fra : Gin

Dato : 14-11-16 17:26

Tak, jeg har selv den tyske udgave. Det er siderne 55 til 63 det drejer sig om. Hvis der er en, der er god til det tekniske og også tysk, vil det være fint, hvis der kunne laves en oversættelse til almindeligt forståeligt dansk....

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-11-16 19:18
Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 14-11-16 19:39

Hej Gin. Jeg kan da godt hjælpe dig.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-11-16 19:46
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-11-16 21:09

Citat
Her er et nyt link til tysk manual, det andet virker ik mere

Ingen af jeres links virker.

Har du den som PDF, kan jeg godt Google oversætte hele ´bogen´,

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-11-16 22:06

Der er squ da mærkligt at link ikke virker!

Nu prøvede jeg at kopiere linket og åbne en ny fane og så indsætte link der, så åbner det

Kommentar
Fra : Gin

Dato : 15-11-16 08:31

Tak til katekismus, det er det bedste link jeg har fået. Det beskriver en anden model af Digit ISIO, men har givet mig en masse god input. Dog har jeg ikke fået besvaret mit problem om, hvordan jeg ser en kanal og optager en anden... Jeg er selv medlem af Digitalt.tv og har sendt en kommentar med spørgsmålet til dem. Du er dog den, der indtil nu har hjulpet mig mest....

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-11-16 13:35
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 40 point
Dato : 15-11-16 13:50

En mulighed kunne være at kigge på https://youtu.be/gY9E-z1nTks

https://youtu.be/3vDl3TZrqu4

Godkendelse af svar
Fra : Gin

Dato : 15-11-16 15:14

Tak for svaret katekismus. Du har hjulpet mig enormt.