/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Fup & Svindel på TV2 Play ?
Fra : molokyle
Vist : 400 gange
400 point
Dato : 17-09-16 17:34

Dyrk lige dette overlay som gentagne idag er dukker op på TV-Play:

http://peecee.dk/upload/view/462045

Vi har den 17 i måneden og jeg betaler mit TV-Play abonnement over BS. TV2 har selvfølgelig min e-mailadresse, men de har ikke kontaktet mig ad den kanal. Jeg kan da også fint logge på sitet og se TV-Play ...når jeg altså har lukket overlayet ved krydset i hjørnet. Dette overlay dukker op hver gang jeg skifter kanal eller vælger en menu. Når jeg lukker det kan jeg komme videre.

Er der ikke tale om svindel? Jeg vil i hvert fald aldrig give min e-mail adresse eller mine kontooplysninger til en sådan POP-UP !

Hva' si'r I ??? Er TV2-Play selv klar over hva' der foregår?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-16 17:35

Øehh... når jeg skriver TV-Play ovenfor ..mener jeg naturligvis TV2-Play
</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 210 point
Dato : 17-09-16 18:05

Jo, en fupper

Når du har foretaget et køb, modtager du en kvittering som dokumentation for aftalen på e-mail eller sms. På din profilside kan du til enhver tid se dine kvitteringer, og om dit abonnement er aktivt. Derudover kan du på din profilside printe kvitteringer for alle dine køb.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-16 20:56

Hm.... Det er nok IKKE fup alligevel. Jeg har tjekket mine BS'ere siden jeg blev tilmeldt d. 05-07-16.

TV2 har ikke trukkeet deres tilgodehavende. IKKE min fejl, men jeg må nok hellere kontakte kundeservirce telefonisk

Tjaeh... man ved jo aldrig

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-16 20:57

Tak for svaret katekismus. Du prøvede i hvert fald
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-16 09:15

Det viste sig at det var min bank som har kludret i det. De 'glemte' at tilmelde mig BS da jeg betalte første girokort ved skranken selvom jeg bad om dette. Præcis det samme skete med min elregning og mit abonnement på Skalk med rykkere til følge. Bank Nordik er en flok amatører og kludremikler. Jeg skifter bank!

</MOLOKYLE>