/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Ændre indstilling Microsoft Outlook
Fra : netop
Vist : 788 gange
500 point
Dato : 30-07-16 23:15

Virksomhedens politikker forhindrer os i at udføre denne handling. Kontakt support teknikkerne for at få flere oplysninger.

Denne tekst får jeg i mit Microsoft Office Outlook 2016 Program når jeg vil åbne et link i en mail...

Hvor mon man lige finder der hvor man slår den funktion fra?
Den er lige dukket op efter jeg kørte en reparation af min Officepakke...

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 31-07-16 09:35

82333100 (Microsoft), hvis det er en firma licens eller computer skal du rette henvendelse til fi rmaets IT afdeling.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 31-07-16 10:51

82333100 Er det et telefonnummer?

Citat
hvis det er en firma licens eller computer skal du rette henvendelse til fi rmaets IT afdeling.

Det er det jo ikke, så havde jeg naturligvis spurgt der - det er min egen hjemmecomputer men godt nok med en PRO udgave hvis det skulle gøre nogen forskel...

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 02-08-16 18:43

Se her:
https://support.microsoft.com/da-dk/kb/310049

Der er både en fil du kan dowmloade, som fixer det for dig eller du kan se, hvordan du selv løser det.

Mvh
Civic

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 03-08-16 08:39

82333100 er telefonnummeret til Microsoft Danmark

Kommentar
Fra : netop

Dato : 06-08-16 10:04

Citat
82333100 er telefonnummeret til Microsoft Danmark

Det er for dyrt at bruge det nummer - det koster min. kr. 600,- at få support der...

Kommentar
Fra : netop

Dato : 10-08-16 10:55

Er der monstro ikke nogen der er er ansat i, eller har et firma som har en sådan spærrefunktion på deres computer?

Som ved hvordan man slipper af med den funktion?

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 10-08-16 11:44

Har du set det jeg har skrevet længere oppe?

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 500 point
Dato : 10-08-16 20:01

Jo CiviC, der har jeg prøvet at være inde, men synes ikle lig at kunne finde det der skulle løse problemet...

Jeg ved selvfølgelig ikke om jeg har været det helt rette sted - har du et nærmere bud på en løsning via det nævnte link?

Måske du kunne pege direkte på det sted der løser problemet?

Godkendelse af svar
Fra : netop

Dato : 11-08-16 08:14

Tak for svaret marken84.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 11-08-16 08:20

Gav du lige din anden profil pointene?