/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Navigon/ TomTomGo
Fra : mig-selv
Vist : 305 gange
100 point
Dato : 19-05-16 12:04

Undgå motorvej - nogen der ved om det kan slåes fra.
Jeg er træt af at høre at jeg skal vende om, for at komme på motorvejen som endda er en længere rute.
Navigon kommer et enkelt øjeblik op med 3 ruter men kan vælge mellem, men ikke altid det virker efter hensigten.
Syntes det er for dårligt man ikke kan slå det fra.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 19-05-16 20:01

På min TOMTOM
Ruteplanlægning
Betalingsveje................................måske.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-05-16 20:30

Det kender jeg godt, men det findes ikke på nogen af dem.
MiN TomTom ser sådan ud = masser af funktioner

http://peecee.dk/upload/view/459574

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-05-16 21:19

Ok så er det nok en smartphone du har.....................min er en rigtig GPS TOMTOM go 20 vistnok.
Desværre er den modellen uden opdatering.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 24-05-16 22:42

Tak for svaret Eyvind.
Mærkelige og dyre genstande? der absolut skal have mig på omveje.

Nå, men den gratis Navmii virker trods alt som du skriver = ruteplanlægning.
Men ikke det program der spørges om.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-05-16 22:51

Og husk lige at længere ruter kan være hurtigere...................kinesiske maskiner undtaget.