/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Corel Paintshop Photo Pro X3
Fra : dhmoelsted
Vist : 476 gange
100 point
Dato : 14-05-16 12:03

Hej
Har et købeprogram af ovennævnte kan det ikke køre på Win. 10 ??

måske der findes et par staldtips

NB: har kørt programmet helt men så blandede Win. sig i det med et skilt ......og så afinstallede jeg det...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-05-16 12:05

Hvad var det for et "skilt"?

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 14-05-16 15:26

Jeg har paint Shop Pro x3.. den fungere udmærket på win. 10.. lidt anderledes end på win 7 .

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 14-05-16 15:57

må prøve igen( prøvede uden net )måske derfor men er der ikke noget med de originale skiver de kan kun bruges få gange så skal man betale for en ny kode ?

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 15-05-16 08:55

Hej Til Bille 1948

nu har jeg installeret programmet efter alle kunstens regler

på skiltet der øverst står : Corel Paintshop Pro X3

så kører en grøn bjælke .....

og der skrives :
Corel er holdt op med at fungere
et problem var skyld i at programmet holdt op med at fungere korrekt Windows lukker programmet og giver dig besked hvis der findes en løsning .

ingen fejlkode

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 15-05-16 20:37

Prøv at højreklikke på det ikon du starter programmet med,
vælg Egenskaber,
fanen Kompatibilitet,
sæt hak i Kør dette program i kompatibilitetstilstand for:
vælg f.eks. windows 7,
klik Anvend og OK

Hva' nu?

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 16-05-16 13:37

Jeg har aldrig haft problemer med at genindstallere mit program adskillige gange.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 16-05-16 15:55

Til Klaudi
har geninstalleret det og prøvet at sætte hak både i win 7 og 8 men vil ikke starte op så det var så nok det tror jeg

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 17-05-16 18:42

hej nul7
Måtte jeg lige høre er det på win 10 du har installeret dette må være min maskine der er for sensativ

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 17-05-16 22:42

Det er både på win 7 og win 10

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 18-05-16 07:12

Tak for svaret Klaudi.