/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Kunde service
Fra : mig-selv
Vist : 424 gange
10 point
Dato : 04-05-16 00:11

Nogen der kender til den slags?

De ´elsker´ selv den elektroniske tidsalder (eller det koster brugerne penge), men svare kan de ikke, selv om de skriver at vi vender tilbage indenfor ? 4 timer eller/ på mail (ellers er jeg velkommen til at ringe + sidde i kø flere timer) - lige nu sidder jeg og venter på besked fra i Ondags og den seneste var Mandag.

Kan bare blive noget så ´tosset´ over den elektroniske ? service.

Accepteret svar
Fra : skytten49

Modtaget 20 point
Dato : 04-05-16 00:47

Jeg kender den med: "Du har nu 4 valgmuligheder". Og man trykker fx 3, og hvad sker der så? Så siger maskinen: "du har nu 5 valgmuligheder". Man trykker fx 4 og venter og så bliver forbindelsen afbrudt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-05-16 00:51

Citat
Jeg kender den med: "Du har nu 4 valgmuligheder". Og man trykker fx 3, og hvad sker der så? Så siger maskinen: "du har nu 5 valgmuligheder". Man trykker fx 4 og venter og så bliver forbindelsen afbrudt.

JA, den er sgu KOMISK.
Minder mig om molokyle´s spritbillist..

Men det jeg forventede, var en EMAIL- ellers var det som DU skriver jo meget simpel og SLET IKKE til at´misforstå.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-05-16 00:53

Minder mig om molokyle´s spritbillist..

Citat
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=03OPcn80Uzs

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-05-16 00:54

Minder mig om molokyle´s spritbillist..

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-05-16 07:19

Hvis det er en sagsbehandler man vil tale med ringer de tilbage indenfor 1-3 hverdage.
Men du kan også skrive via Eboks, almindelige mails bryder de sig ikke om da det ikke er sikker kommunikation.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-05-16 20:15

Det er såmænd bare et meget enkelt spørgsmål, som vel kan tage ´firmaet´ et ½ minut at slå op og svare på, ingen personlige oplysninger - bare en konto som ikke siger andre end mig og selskabet noget.
Og det er EnergiNord den ene, den anden bliver ved med at smide SMS´r og opkald / som jeg ikke besvarer da det er uden afsender/nummer = anonym, med henvisning til andet nummer og det ligner noget ikke almindelige mennesker ville sende, med smilyes osv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-05-16 20:17

NB, havde jeg skrevet noget ´virkeligt´ alvorligt i EMNE feltet, så havde de sikkert reageret inden for en time - sidst var de hurtig..

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 09-05-16 21:27

Tak for svaret skytten49.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 09-05-16 21:31

selv tak