/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
brev fra kommunen fyldt 75 år
Fra : ferik
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 04-02-16 16:39

kommunen sender brev til folk når de fyldt 75 år for hjælp
? hvordan er reglerne i øvrigt
jeg er fyldt 79 år og mistede min kone i aug. 15
jeg troede jeg fik brev da min status var ændret her i jan. 16
men har ikke hørt noget

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 04-02-16 16:53

Kondolerer..........

Kommunen tror måske at du bruger e-boks eller borger. dk/Sider/Post.aspx

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 04-02-16 17:12

I Fredericia kommune får brevet med 1 - eller 2 års mellemrum.
Vi har altid takket nej, men næste gang takker vi ja, for det skader jo ikke at få noget at vide.
Ingelein

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 04-02-16 17:13

jeg er fritaget med kommunens hjælp for nemid mm

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-16 17:20

Ok - men spørg lige kommunen om de måske alligevel har lagt noget på e-posten.
E-mail ikke men ring.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-02-16 17:43

Kondolerer ferik.

Gør som Eyvind skriver og ring til kommunen. Normalt vil kommunen altid sende et brev når status ændres. Måske det er blevet væk i posten.

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 07-02-16 21:56

Tak for svaret Eyvind.