/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
TDC
Fra : jensviggo
Vist : 436 gange
200 point
Dato : 31-10-15 15:08

Har indtil nu haft Viasat parabol-TV, Bredbånd Nord Bredbånd og Telmore mobilabonnement. Fik et godt tilbud den 2 september og flyttede det hele til TDC. I går den 30 oktober skulle TDC så overtage det hele.
Min første oplevelse var så, at da jeg ville bruge min telefon i går morges var den død, ingen tjeneste skrev den. Helt efter planen, da TDC havde overflyttet mit gamle nummer fra Telmore tril TDC. Jeg kontaktede TDC pr mail, hvor mit nye simkort var, og hvornår jeg fik det. Det kommer med posten samme dag fik jeg at vide. Der var bare ingen simkort i poskassen, heller ikke i dag.
Så anden dag uden mobilmuligheder.
Bredbånd og tvpakken er helt på plads efter aftalen, men hvor er mit simkort? Nøleri fra TDC´s side. De har vidst siden 2 september at abonnementer skulle flyttes. Jeg er rimelig sur/skuffet/osv.
I morgen kommer der ikke post, mandag højst usandsynligt, TDC har ingen weekend-service. Så hvor er mit simkort??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-10-15 15:17

Når man vælger TDC, vælger man også mange problemer og dyre løsninger...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-10-15 16:56

TDC fungerer udmærket.

Hvad med POST.......jeg mister et par breve om året og finder tit andres post i min kasse.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-10-15 17:09

Citat
Hvad med POST.......jeg mister et par breve om året og finder tit andres post i min kasse.

Passer ikke helt sammen med udsagnet:

Citat
TDC fungerer udmærket.

Men smag og behag er jo som bekendt forskellig...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-10-15 17:23

Sjovt nok overvejer vi at skifte den modsatte vej,

vi har Home trio hos TDC og her betaler min kone 109 kr. pr. måned i abonnement
for hendes mobil telefon, hun har også fast net, som hun ikke vil af med.

Selv betaler jeg 29 kr. til Telmore om måneden.

Så vi er meget interesseret i det gode tilbud fra TDC, billigere end Telmore?

I øvrigt, når vi henvender os til TDC kører vi de ca. 15 km til Borgen i Sønderborg,
og får altid god service hos TDC der. Bl.a. fik jeg på stedet overført mit simkort til ny telefon.

Dog ikke service til Telmore, selv om det nu er overtaget af TDC.
De fleste i min familie har også Telmore, og så kan vi ringe gratis til hinanden.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 31-10-15 17:32

TDC er en pengemaskine, og ve om du kan gennemskue fakturaen.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-10-15 18:11

marken84

Blot til oplysning, TDC og Post er ikke samme firma.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 31-10-15 18:25

Vi har altid haft TDC til fastnet og bredbånd. Tv har vi hos STOFA via antenneforening og mobil hos TELMORE.
MEN MAN SKAL GODTNOK VÆRE EFTER TDC!
Jeg har for nylig sammenlignet deres priser med STOFA. Ved at skifte til bredbåndstelefoni kan vi spare ca. 500 kr i kvartalet. + gratis tale til fastnet og mobil.
Man skal have alle priser fra det konkurrerende selskab skrevet ned, så man ved, hvad man snakker om.
Vi bruger ikke vores smartphones ret meget, så vi har en basis pakke hos TELMORE og bruger for ca. 200 kr om året! Smartphones har vi kun fordi vi var trætte af mobilos tastaturet.
Ingelein

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-10-15 18:52

Der hvor jeg boede før havde jeg også Stofa, men det kan vi ikke få her på en smal Fjordvej.

Så vi har kun TDC, næsten med monopol, og de er ikke billige,
men deres service, inden for egne rammer, finder vi OK.

Før havde vi den store TV pakke og efterhånden blev det 1000 kr. pr. måned med Home trio.
Så skiftede vi til den lille pakke, plus golf, ekstra 50 kr. pr. måned,
men TDC hæver gradvis regningen, så vi er nu er vi oppe på over 700 kr. måned.

Det jeg efterlyser er, med digital TV muligt, frit valg på alle hylder.
Hvem kan tilbyde det?

>Fik et godt tilbud den 2 september og flyttede det hele til TDC...
Du må gerne oplyse hvad dette tilbud går ud på, og især hvor meget du sparer
ved at skifte fra billige Telmore til dyre TDC???

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 31-10-15 19:06

Vi har skiftet til Boxer tv fra TDC kabel.

Her kan man købe enkelt kanal, eller 8 kanaler Flex som du kan skifte hver måned mellem alle kanaler, og så er det til halv pris.

P.s vi har 4 boxer kort på vores abb. og har gratis streaming på 4 comp. eller mobil incl.

Prosat

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-11-15 08:35

Min erfaring er at tdc s teknik virker fint, når den først er etableret. Men de holder aldrig tiderne som lovet, og service er en by i rusland for dem.
Værst er deres fakturering som er uforståelig og fuld af fejl.
De ændrer løbende priser og betingelser, altid så de får flere penge ud af det.

Hold jer væk fra nyetablering ved tdc. Kontroller, hvor meget i betaler, og hvad det koster hos andre udbydere.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 01-11-15 09:25

Mit tilbud, som nu næsten er etableret, lige bortset fra mit nye simkort ikke er dukket op, indeholder bredbånd (er etableret) TDC tv Pakke den store, (er etableret) alt installeret med tekniker 749,- pr mdr. Alt inkl. bredbånd tv pakke og mobil fri sms fri mms og 12 timers tale og 6 GB data. (99,-)

Indtil videre godt tilfreds med det der er installeret. Nu mangler kun simkort.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 01-11-15 09:26

i de 749,- er inkluderet de 99 til mobil

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-11-15 09:39

Godt 450 kr til mobil, internet og lille TV-pakke hos YouSee.

Jeg havde ellers internet hos Telenor, men de droppede deres mailservice, angiveligt for at "koncentrere sig om internet"..........det viste sig så senere at de var på røven.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 01-11-15 10:52

Ku godt have valgt mindre pakke, men pga sportskanaler var jeg nød til det, man ka ikke plukke i pakkerne desværre.
5 emailadresser kan oprettes og masser af andre bekvemmeligheder hvis man kan kalde det det

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-11-15 12:00

På fronten af tdc tv digitalmodtager er der plads til et usbstik, hvad er det til