/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Når man ønsker sig kanonkugler/silikone
Fra : ingelein
Vist : 694 gange
100 point
Dato : 17-10-15 09:44

Hej
På min Ipad støder jeg på mangt og meget, som jeg ellers aldrig ville have set. Enten af manglende interesse eller uvidenhed .
I dag så jeg så billeder fra en Paradise Hotel deltager, som havde lagt billeder ud fra sin egen brystoperation. ....og hvor skulle man have ondt af hende. Jeg undlader at skrive hendes navn, hvor efternavnet er en fugleart.
Jeg fatter det simpelthen ikke. Hvad får kvinder til den slags?.... Og tror at det er lækkert?
Tænker de ikke - bare et splitsekund på, hvor heldige de er, hvis de kan undgå at få brystkræft?
Ikke at det har nogen sammenhæng, men jeg ville da nok , hvis det var tilfældet, forbande at jeg fik lavet det totalt uetiske, egoistiske indgreb. Kan man overhovedet amme, når man har fået silikone struttere?
Jeg græmmes på mit køns vegne. Mange skriver at det er det bedste, de har gjort for sig selv. Hvor ved de det fra?

Jeg har selv "godt med brænde foran huset", og har nærmest det modsate problem. Synes at forlygterne altid tiltrækker mænds-og kvinders opmærksomhed, hvilket kan være ret generende, selvom jeg undgår tøj, som henleder opmærksomheden. Jeg ville ikke have noget imod at være fladere.
Hvad får så unge kvinder til at ønske sig større bryster? Hvad ender det med?
Ingelein

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 17-10-15 09:59

Mine børn og jeg har nogle gange set nogle udsendelser der hedder "Mit plastikmareridt", heri har der været flere, som har fået lavet bryster, med et ikke særlig heldigt resultat.

Men der er også nogen, som deltager i programmet, og bliver vurderet, at lægerne ikke kan gøre det pænere, d.v.s. at pigerne har nogle helt urealistiske forventninger.

Jeg tænker, at det må handle om lavt selvværd hos pigerne.

Jeg selv har "ikke meget brænde foran huset", men har aldrig oplevet det som et problem.

Jeg forstår ikke, at nogen lægger sig under kniven, uden at der reelt er grund til det, ved enhver operation er der jo en risiko.
Jeg har mere forståelse for de piger, der er skabt med nogle store "junger" og vil have dem lavet mindre, fordi de ofte har problemer med rygsmerter.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-15 11:09

Som mand, må jeg sige at de skal ikke vise den slags frem for mig - så vender jeg hovedet, syntes ikke der er noget mere ulækkert at se på.
Ud af 100 af den slags operationer er der vel et fåtal der virkelig ser godt ud, og ikke hænger/ vender som vinden blæser
At der findes M/K der tænder på den slags, fatter jeg bare ikke - naturligt er godt.

Der kan selvfølgelig være noget med det rent kosmetiske, ved bryst kræft osv hvor det måske er nemmere med en operation fremfor en protese.

Samt man fortæller vel heller ikke med STORE ord, at de på et tidspunkt skal ´serviceres´ de holder vel ikke evigt.

Citat
"Mit plastikmareridt", heri har der været flere, som har fået lavet bryster, med et ikke særlig heldigt resultat.

Ja, især damen der tabte indholdet..i det ene bryst.

https://www.youtube.com/results?search_query=plastic+operations+gone+wrong

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 17-10-15 13:04

Vi er utrolig mange kvinder der har flotte bryster og er stolte af dem, både med og uden silikone.....
Citat
Synes at forlygterne altid tiltrækker mænds-og kvinders opmærksomhed, hvilket kan være ret generende, selvom jeg undgår tøj, som henleder opmærksomheden.
Det behøver du såmænd ikke da du har en alder hvor det er de færreste mænd kigger efter dig... misundelse er en grim ting...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-10-15 13:47

for_lækker, jeg håber du kan leve op til dit eget ego. Du mener åbenbart det er attraktivt, at løbe rundt med et hårdpumpet yver, ala Linse Kessler.

Nok rigtigt at mænd kigger, men jeg tror du og hende, skal være glade for i ikke ved, hvad de tænker.

M.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-10-15 13:51

@for_lækker eller for_ dum?
Du har vist rigtig meget at lære endnu! Og du skal ikke bekymre dig på mine vegne,er nemlig godt gift med den eneste mand jeg har kendt på 56 sindstyvende år. Så............jeg har slet ikke behov. Fatter slet ikke al den "knalden" uden hjerte. Og at så mange gider ha sådan nogle brugte forhold. Har iøvrigt været fotomodel for mange år siden på et par af vore sobre ugeblade. Så don't worry
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-10-15 13:57

@for_lækker
Med dine tidligere svar på alt muligt andet, havde jeg indtrykket af at du var male og ikke female. Og Mosebaek har fuldstændig ret. Tanker er heldigvis toldfrie.
Ingelein

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 17-10-15 14:31

Citat
for_lækker, jeg håber du kan leve op til dit eget ego. Du mener åbenbart det er attraktivt, at løbe rundt med et hårdpumpet yver, ala Linse Kessler.
Jeg kan konstatere at du ikke kan læse og har ret meget mellem ørerne, når du kan få ovenstående ud af det jeg skriver. Eller det er måske dine inderste ønsker du kommer ud med

Ingelein har så travlt med at nedgøre alt og alle, at det ligner misundelse fordi hun er blevet for gammel og ikke selv er attraktiv.

Prøv, selvom det svært for jer, at lade os unge og smukke være i fred og lad os se ud som det passer os. Vi unge forfølger ikke jer fordi i er gamle og rynkede.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 17-10-15 14:41

Citat
Fatter slet ikke al den "knalden" uden hjerte. Og at så mange gider ha sådan nogle brugte forhold.
Hvad har det med dit spørgsmål at gøre?????
Eller er det dine frustrationer og afsavn der kommer ud?

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 17-10-15 14:43

Citat
havde jeg indtrykket af at du var male og ikke female
Nåh...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-10-15 15:31

for_lækker, når engang du kommer ud af puberteten (nogle senere end andre), vil du finde ud af, at ikke alt er røv og patter. Der må også godt være noget mellem ørerne. Og med denne:
Citat
Jeg kan konstatere at du ikke kan læse og har ret meget mellem ørerne, når du kan få ovenstående ud af det jeg skriver. Eller det er måske dine inderste ønsker du kommer ud med

Tyder det på, der er god plads til udvidelser.
Og dermed spilder jeg ikke mere tid på dig. Du er simpelthen for indskrænket.

M.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 17-10-15 15:49

Citat
Og dermed spilder jeg ikke mere tid på dig. Du er simpelthen for indskrænket.
Det jo dig der startede skriveriet til mig og du er mig fulkommen ligegyldig, men jeg morer mig alligevel over dine inderste ønsker
Citat
at løbe rundt med et hårdpumpet yver, ala Linse Kessler.

Accepteret svar
Fra : Troldepige

Modtaget 100 point
Dato : 17-10-15 15:56

Citat
Det behøver du såmænd ikke da du har en alder hvor det er de færreste mænd kigger efter dig...

Hmmm, mener du dermed, at mænd, uanset alder, kun kigger efter unge kvinder?

Kan det slet ikke tænkes, at nogle mænd kigger efter jævnaldrende kvinder?

Citat
Nok rigtigt at mænd kigger, men jeg tror du og hende, skal være glade for i ikke ved, hvad de tænker.

Lige præcis.
Jeg kender mange mænd, som foretrækker den ægte vare.

Citat
Ingelein har så travlt med at nedgøre alt og alle, at det ligner misundelse fordi hun er blevet for gammel og ikke selv er attraktiv.

Alder har vel ikke noget med attraktivitet at gøre.

Er det slet ikke gået op for dig, at mennesker også finder sammen når de er ovre den første ungdom?

Citat
Prøv, selvom det svært for jer, at lade os unge og smukke være i fred og lad os se ud som det passer os. Vi unge forfølger ikke jer fordi i er gamle og rynkede.

Ååååh, du mener altså, at det kun er unge mennesker der kan være smukke. De gamle er blot rynkede.
Jamen, så ved du jo hvad du har i vente.

Om 10-20 år har "for_lækker" sikkert ændret navn, til "for_rynket".

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-10-15 16:04

@for_lækker
Misundelig på hvad? De unges behov for at gøre sig lækre for alle ? Fordi de føler sig oversete? Du har glemt en ganske væsentlig ting : SKØNHED KOMMER INDEFRA OG IKKE FRA MATAS. TAG LIGE ET KIG PÅ LINSE KESSLERS MOR.
JEG ER IKKE DUMMERE END AT JEG VED, AT DET FAKTISK MEST ER FOR DET KVINDELIGE KØN I OPRETHOLDER KONKURRENCEMOMENTET. TÆNK, OM NOGEN VAR KØNNERE END DU! Det er slet ikke for mændenes skyld, det er frygten for konkurrencen.
Det bedste man kan gøre for sig selv er at være sig selv tro og finde en kæreste der vil elske dig som du er.
Du bliver forhåbentlig også gammel engang.
Til et blad har jeg engang fotograferet en mormor med sine to børnebørn (dobbeltsidet midteropslag i HJEMMET). Jeg blev hurtigt træt af at bruge profi modeller og satte en ære i at finde egnede modeller i den lille flække jeg bor i. Da bladet var udkommet, mødte jeg momorens mand på gaden og han takkede for de flotte billeder af hans kone. Hun synes godt nok selv at hun havde mange rynker. Og så råbte han tværs over vejen: " men jeg elsker hver eneste af dem!"
Jeg vil ønske for dig at du engang får samme kompliment!
Kærlighed har ingen alder og er ikke silikoneafhængig.
Kors, hvor du trænger til et knus for din egen skyld!
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-15 19:16

Syntes kvinder er temmelig nærtagende nu om dage.

Da jeg var ung, havde ´pigerne´ kun?? krigsmaling at pynte sig med - og selv dét blev til tider brugt i overmål - samt mennesker rendte ikke rundt med mobilos og generede andre almindelige/ nu omdage sikkert unormale mennesker - med altid at skulle svare telefonen i tide og især utide.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-15 19:19

Citat
Da jeg var ung, havde ´pigerne´ kun?? krigsmaling at pynte sig med

Og det er så næsten rigtigt - kendte én pige der fik en operation mod ´flyve øre´, men sådanne tilfælde skulle man lede længe efter- og det var så betalt af Staten.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-10-15 19:40

Ja, mig-selv
Min ældste søn blev også født med nogle gevaldige flyveøren. Dem fik han også lagt ind på sygekassens regning i 1967. Det var så for at undgå mobning i skolen. Bliver man mobbet af for små bryster, var det allerede i min pure ungdom gængs med en sok i hver skål. Det voksede vi så fra igen. Har nu selv problemer med at købe badedragt, for overdelen står næsten af sig selv på de fleste dragter og bikinier. Dem må jeg pushe væk
Så kommer jeg i tanker om sundhedsvæsnet også skal betale for de komplikationer der måtte være med indsættelse af silikonedimser? Jeg savner også svar på om "ledningerne" til mælkeproduktionen bliver ødelagte? Eller skal de der attraktivitetsforlængere tages ud ved graviditet, hvor der jo sker et og andet med brysterne?
Du er nok ikke den rigtige til at svare på det
Iøvrigt er jeg da i modsætning til for_lækkers antagelse stadigvæk attraktiv for herrer i passende alder. Hun gør sig vel heller ikke til for rynkefrie teenagere. Krage søger mage
Jeg har været på havearbejde hele dagen - og det giver tid til mange overvejelser. Har spekuleret på om man ikke i silikonepuden kunne indsætte en lille lydgiver, som sagde piv-piv, når damen blev klemt?
Nå, så morsomt var mit udgangsspørgsmål nu slet ikke ment.
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-15 21:16

Mig bekendt var de første implantater direkte ødelæggende for mælke produktionen - det burde de ikke være nu omdage, og hvorfor så ikke, ved det ikke - men de første der blev lavet, skar de et hul under brystet og med en ´kniv´ skar et hul til ´posen og det så særdeles voldsomt ud, nu om dage kan man få dem indlagt gennem armhulen (tror jeg nok) men det må for pokker stadig rykke en masse væv i stykker, med en masse arvæv til følge.

Og glem så ikke de ´herrer´ der også skal have en vis ´appendix´ forstørret - forfælgelighed eller..?

Citat
Så kommer jeg i tanker om sundhedsvæsnet også skal betale for de komplikationer der måtte være med indsættelse af silikonedimser?

Hvem skulle ellers gøre det - Lægerne der gør det, vil vel nødig indrømme fejl og mangler = LÆGEFUSK.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-15 21:19

Citat
Jeg har været på havearbejde hele dagen - og det giver tid til mange overvejelser. Har spekuleret på om man ikke i silikonepuden kunne indsætte en lille lydgiver, som sagde piv-piv, når damen blev klemt?

Har engang imellem tænkt på hvorfor de ikke bare bruger menneskets naturlige fedt - altså sug et sted og pump ind et andet - men så simpelt kan det vel næppe være.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-15 21:23

Citat
om man ikke i silikonepuden kunne indsætte en lille lydgiver, som sagde piv-piv

Hørte/så noget der lignede i Biltema - det var en dame med et barn i armen og en ´kylling´ legetøj til hunde, som barnet klemte på - der var nu ellers mange der kiggede, og damen kunne ikke få ungen til at stoppe.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-10-15 21:56

Ja vi er kommet langt omkring nu. ........ Så jeg går lige et skridt længere. For flere år siden sagde jeg til min gemal ( min egen prinsgemal ) " gad vide, hvornår man bare kan få indopereret en kommunikationschip" . Nu nærmer Apple Watch sig lidt! Så det andet kommer nok om skal vi sige 10 år?
Ingelein

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-15 21:58

Citat
Hvad får så unge kvinder til at ønske sig større bryster?

At de tror de kommer til at se pissegodt ud.

Og lige så vigtigt: At de fejlagtigt tror, at plasticpatter vil gøre dem evigt lykkelige og tilfredse, og de slet ikke fatter, at det bare er at symptombehandle deres egentlige problem, nemlig at de i stedet skulle søge behandling for at lære at acceptere deres krop som den er.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-10-15 22:46

Ja, det er jo netop det der er så frustrerende. De tror at de der kanonkugler er så flotte, selvom alle kan se at det er forlorne bryster. Det ser bare så latterligt ud, når kuglerne trodser tyngdekraften i liggende tilstand.
Men mit ærinde med temaet er i høj grad: Tænk om indgrebet kunne være en årsag til brystkræft på længere sigt, så er det vist hverken pengene, udseendet eller helbredet værd.
Det er helt i orden at man får brystkirurgi efter at have fået fjernet et bryst, men det er jo noget helt andet end at få "impone'rbryster. Herlige tider for skønhedskirurger, som hellere burde tage sig af mere påkrævede operationer.
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-15 23:53

Citat
At de tror de kommer til at se pissegodt ud.

kan ikke se skønheden i at få sådanne et par monster-balloner stukket mellem ørene.

Kan man IKKE mærke at de er kunstige? har aldrig selv prøvet at føle på sådanne = jeg ville flygte eller dø af grin..

Tror ikke det er andet end sex-hungrende mænd, der nærmer sig ? voldtægt af kvinder, der finder ´lyst´ i den slags implantater - samme mænd som volds-bøffer kvinder op af en væg, og påstår det er sex/ elskov - men NU kan man jo se, hvad de unge lærer af den slags kærlighed = pornofilm = andre nyder det, så det skal afprøves - siger ´pigerne´.

Men hvis de selv syntes om dét - så lad Lægerne ´ordne´ dem - mod betaling.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-15 23:55

NB; Silikone har det med at ´stivne´ med årene, så til sidst render de vel rundt med ´beton´..

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-10-15 09:03

Bogen "KVINDE KEND DIN KROP" bør erstattes af "KVINDE KEND DIN RESERVEDELSLÆGE"

Ingelein

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-10-15 09:42

ingelein ->
Citat
I dag så jeg så billeder fra en Paradise Hotel deltager

Der har du så en del af 'forklaringen'. Det er et middel til at eksponere sig selv. Presset fra medierne vdr. udseende er massivt. Det er ikke kun kvinder der skal leve op til 'idealet', men i lige så høj grad mænd. De får også lavet fedtsugninger, skønhedsoperationer og får botox indsprøjtninger. De doper sig med anabolske steroider, tonser jern og løber livet af sig selv i maraton- og triatlon klubber.

Du burde iøvrigt have oplevet noget lignende i dine yngre dage. Husker du Twiggy moden? Dengang skulle kvinden have et maget afpillet udseende. Nu er det fitnesskrop, tatoveringer ,..og som sagt store kasser der er idealet.

Iøvrigt kan jeg godt lide at se på kvinder med store bryster ..uanset alder
Tatoveringer på både mænd og kvinder er ikke bare sundhedsskadeligt, men også frastødende i mine øjne, men 'smag & behag' du ved.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-10-15 13:00

Citat
Iøvrigt kan jeg godt lide at se på kvinder med store bryster ..uanset alder

Jamen det er da osse dejligt. Også dem i mindre dimensioner....gerne et naturligt hængeparti.
De "præfabrikerede" ligner jo tit en slags forsvarsvåben, fra en James Bond film.

Damer er jo nogle mærkelige størrelser. Mange på 60-70 ja helt op firserne, kan være meget smukke på deres måde. Lidt Patina, kan være en ekstra charme.

En bil fra 30`erne, ligner jo heller ikke vore dages modeller, men den kan have en udstråling og klassisk skøndhed, som ikke findes i modellerne, nu til dags.

Citat
Tatoveringer på både mænd og kvinder er ikke bare sundhedsskadeligt, men også frastødende i mine øjne, men 'smag & behag' du ved.

Så er der alligevel een, jeg er enig med, ud over konen. Har selv to sønner, der er tatoveret. Dog rimelig diskret.
Jeg kan altså ikke "nuppe det". Ser så "gade drenge" agtig ud.

M.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 18-10-15 14:21

Citat
Så er der alligevel een, jeg er enig med, ud over konen. Har selv to sønner, der er tatoveret. Dog rimelig diskret.
Jeg kan altså ikke "nuppe det". Ser så "gade drenge" agtig ud.

Jeg er også helt enig.

Som ganske ung var jeg lidt fristet af det, men så så jeg et billede for mig. Mig i en alder over 8o, på plejehjem, blive vasket af en sygehjælper, og hvordan ser tatoveringen mon ud til den tid.

Nej, så hellere et par nye øreringe, dem kan jeg skifte ud når/hvis jeg bliver træt af dem.

I øvrigt, så er tatoveringer jo ikke en en-gangs udgift, de skal jo vedligeholdes med nye farver med nogle års mellemrum, hvis de fortsat skal være pæne.
Og hvem siger, at økonomien til hver en tid kan holde til dét.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-10-15 15:36

Implantater er vel heller ikke en engangsudgift? Ingen har svaret på om der er komplikationer i forbindelse med graviditet og amning, for så må pigerne da hellere spare sammen i god tid. Men så tager sygeforsikringen vel over?

Mig-selvhar tænkt på injektioner med eget fedt i stedet for. Men det kan vel ikke holde sig oprejst, uanset, hvor hårdt det bliver pumpet?

Mine børnebørn, nu voksne kunne godt lide at sidde og putte sig ind til mig. "Du er så dejlig blød farmor" og for en ordens skyld, jeg har kun 5 kg overvægt
Ingelein

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 18-10-15 22:10

Citat
Mine børnebørn, nu voksne kunne godt lide at sidde og putte sig ind til mig. "Du er så dejlig blød farmor" og for en ordens skyld, jeg har kun 5 kg overvægt [Hahahahaha]

Sådan havde vi det også med vores mormor da vi var små. Men det var godt nok ikke brystparti alt det bløde.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-10-15 01:12

Altså.. 'moderne' brystimplantater er ikke lavet i silikone. Det er silikone 'poser' fyldt med saltvand.

..og mig-selv skyder ikke helt ved siden af med sit 'fedt': http://www.aleris.dk/vi-tilbyder/aleris-hamlet-hospitaler/plastikkirurgisk-klinik/bryster/brystforstorrelse-eget-fedt/

Men tænk ... der findes faktisk idioter (mænd), som får foretaget forstørrelse operationen i en helt anden legemsdel. Gæt selv hvilken
Der findes sågar tilbud om 'muskelimplantater'; bryst, overarme og læg'e !!!
...hvis nu man ikke lige gider træne selv ...eller bare ikke har generne til muskelmasse.
Silikonemuskler ...så har man hørt den med! Hva' mon damerne si'r til det?
Havde jeg selv råd? Så kunne jeg faktisk godt tænke mig et par tandimplantater ..så jeg bedre kunne tygge min mad
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 19-10-15 17:53

Tak for svaret Troldepige. Ja, man skal ikke lade sig forbløffe af noget som helst længere. Jeg krydser fingre for at mine 3 pigebørnebørn ikke får den slags ideer, selvom der både er hul i næse og navle og en tatovering fra lilletåen og 10 cm op. (Blomsterranke). Jeg ville blive ked af det.
Ingelein

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-10-15 19:27

Hej ingelein, må jeg lige hænge på,med en lille slut "krølle" fra min side....godt,så si`r vi det.

Jeg kom til at tænke på en lille vits, i forbindelse med et indlæg i din tråd. Jeg siger ikke hvem det var, (Det er jo meget mod min vilje, at hænge folk ud). Men det var een, der nærmest var for_lækker.

Uhauha...nå, men til sagen:
Blondinen var fyldt af sår og rifter i panden, så veninden næsten ikke kunne kende hende. Og hun spurgte:"Hvad i alverden, har du været udsat for" ???

Blondinen svarede: "Jeg var ifærd med at banke en pæl ned, med en banan. Så kom der en mand forbi, der råbte: Brug dog hovedet, søster".

Indrømmet........det er genbrug. Og du kender den nok også. Men jeg mener den stadigvæk er aktuelt, i visse dele af befolkningen.

M.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-10-15 19:45

Hej Mosebaek
Tak for vitsen - den kendte jeg ikke, men nu var mit indlæg jo mest om det man får indopereret synligt. Selvom de der mangler lidt indhold i hovedet kunne få det indopereret, var det nok ikke noget de ville spare sammen til. "Det kan jo ikke ses"
Ingelein

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 19-10-15 21:10

Velbekomme.

Jeg er rimeligt sikker på, at jeg har "bearbejdet" min datter så meget, at hun ikke får lavet større forlygter.

Om hende eller knægten så kan finde på, at få lavet en piercing eller tatovering, det skal jeg ikke kunne sige, men jeg har gjort hvad jeg kan for at få dem til, at lade være.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-10-15 22:11

Citat
men jeg har gjort hvad jeg kan for at få dem til, at lade være.

Det samme her,Troldepige, med tatoveringer. Men høre vil de jo ikke..."De smukke unge mennesker".
(Kim Larsen). Som iøvrigt er en smuk sang, der giver mig lidt vemod.

M.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 19-10-15 22:20

Citat
Det samme her,Troldepige, med tatoveringer. Men høre vil de jo ikke..."De smukke unge mennesker".

Vi skal jo allesammen gøre vore egne erfaringer.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-10-15 22:25

Nu er hverken piercinger eller tatoveringer jo noget nyt her på vores klode. Tænk bare på "tallerkennegere" og dem der får girafhals med metalringe stablet ovenpå hinanden. Så...........

Men jeg synes rigtig godt om at YouTube og andre bringer billeder af den slags skamferinger inklusive operationer, som går galt. Men mon ikke unge mennesker som er vant til at se photoshoppede billeder tror at det er falske billeder?

Ingelein