/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2013 - 64 bit
Fra : marken84
Vist : 2310 gange
300 point
Dato : 04-09-15 01:47

Jeg er stødt på et problem...

Jeg har geninstalleret min Outlook 2013 Pro i en 64 bit udgave efter at have afinstalleret den gamle 32 bit version.
Efter jeg har fået en ny maskine var der åbenbart både noget 32 bit og 64 bit program installeret.

Nu er jeg så stødt ind i det problem, at jeg ikke kan åbne links i mine mails - der står, hvis jeg prøver at klikke på dem:

Microsoft Outlook
Virksomhedens politikker forhindrer os i at fuldføre denne handling.
Kontakt supportteknikerne for at få flere oplysninger.

Det er jo sikkert én eller anden lille dum detalje eller et flueben som giver dette resultat.

Skulle der være én eller anden klog Kandu'er der lige kunne løse denn gåde, vil jeg da blive glad.

Det er jo ikke en firma-computer skal jeg lige bemærke - så den med Virksomhedens politikker er nok noget der fremkommer fordi det er en Pro udgave af Microsoft Office 2013.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-09-15 12:30

Skal ikke ´kloge´ mig på det, men kunne det være at dine links ikke er tilknyttet et program = egenskaber åbn med - har lidt af samme problem med ´opret ny genvej´.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-09-15 13:10

Ikke et dårligt bud mig-selv men den option er ikke til stede...

Det gælder alle former for links, både her til Kandu spørgsmål og links til andet - jeg skal kopiere linket til browseren og det er jo en bit besværligt.

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 150 point
Dato : 04-09-15 13:22

Har du hentet alle opdateringer til programmet?

Jeg spørger fordi jeg selv havde problemet, men efter opdateringen faldt det hele på plads igen!

Clou

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-09-15 13:45

Jeg mener det, men har ikke lige tjekket...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-09-15 13:46

Der var da godt nok et par opdateringer den ikke havde hentet som den henter nu - er spændt på om det hjælper...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-09-15 13:56

Citat
Det gælder alle former for links, både her til Kandu spørgsmål og links til andet - jeg skal kopiere linket til browseren og det er jo en bit besværligt.

I gamle dage Xp / Win7 kunne det være tilladelse til at køre aktivt indhold på pc = internet indstillinger/avanceret ? eventuel nulstil alle felter

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-09-15 14:37

Så skulle alle opdateringer være opdateret... Stadig det samme resultat

internet indstillinger/avanceret ? eventuel nulstil alle felter Øh - hvor lige?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-09-15 14:39

Har måske ikke fortalt maskineriet er opdateret til Window 10 - men det burde vel ikke have betydning i denne forbindelse?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-09-15 15:13

? Højreklik på Start ikonet - Kontrolpanel/ netværk

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-09-15 00:54

Nu har jeg simpelthen slettet hele skidtet og er ved at installere Office pakken igen...

Så må vi se hvad der sker...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-09-15 02:05

Ja, det var også en løsning.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 05-09-15 11:48

HUSK når du afinstallerer at få slettet alt fra Registreringsdatabasen, ellers ligger der stadig lidt rester fra installationen. Jeg bruger selv det gratis program Ccleaner til formålet.

Kan hentes her: http://ccleaner.da.softonic.com/

Clou

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-09-15 18:51

Jeg plejer at bruge en uninstaller (Revo eller Iobit) for at fjerne alle resterne som du nævner.

Jeg har simpelthen lavet en total gendannelse hvor alle programmer er blevet slettet.

Filerne bliver dog tilbage...

Nu er jeg så i gang med at retablere Office pakken - det er ski altså også bøvlet...

Hotmail er ikke sådan lige at få til at finde tilbage til Microsoft Outlook igen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-09-15 17:25

Så er det hele installeret igen fra bunden om man så må sige - så er der blot dukket et andet problem op i stedet...

Nu kan jeg ikke få Hotmail ind i min Microsoft Outlook 2013 - fandt ellers en udmærket brugsanvisning her:

http://www.setup-outlook.com/outlook2013hotmail.php

Gad vide om det har noget med at gøre at det er en ***@hotmail.dk og ikke en @hotmail.com adresse?

Godkendelse af svar
Fra : marken84

Dato : 07-09-15 11:04

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-09-15 11:06

Nåda nu gik min fine forklaring åbenbart tabt...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-09-15 11:11

Jeg fandt, ved at lede lidt, en brugsvildledning som åbenbart kunne få min Hotmail tilbage i Office Outlook - det var jo herligt...

https://support.office.com/da-dk/article/Tilf%C3%B8je-din-Outlook-com-konto-i-Outlook-2013-eller-nyere-642c1902-bdd9-4dc3-abe7-76d60b148b23?CorrelationId=0eb3a382-602a-4e8c-bd80-cd9ca9c3f4ca&ui=da-DK&rs=da-DK&ad=DK

Jeg lavede så en lille konkurrence mellem besvarelserne for ikke at de meget værdifulde point skulle gå til spilde - og vinderen blev clou

Kommentar
Fra : clou

Dato : 07-09-15 21:57

Tak for pointene - og rigtig godt at du har fået det til at virke

Clou