/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
BilstrupV: Cykel reservedel
Fra : BilstrupV
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 05-08-15 10:26

Kære "bedrevidende" hjælpere.

Min racercykel mangler den ring, som spænder sadlen fast til stellet - hvad hedder den?

Jeg vil søge den på nettet. Hos cykelhandleren koster den kr 99,-, og da gik jeg igen med uforrettet sag.

(Den er lavet af aluminium, og en dag jeg kom ud til cyklen var den knækket, siden jeg havde stillet cyklen, uden den havde været brugt. Sådan noget lo.. vil jeg ikke give kr 100 for. Kina vil sikkert gerne sende en for mindre end portoen alene i DK. Ellers må jeg selv i gang med båndstål og svejser!)

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 05-08-15 10:36

Nå, men jeg fandt alligevel selv betegnelsen:

SADELKLAMPE

Nu skal jeg bare finde en i god kvalitet...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-08-15 10:54

JOW sådan en kan du få til 49,- kroner

http://www.webike.dk/cockpit/sadelklampe.html

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 60 point
Dato : 05-08-15 10:55
Godkendelse af svar
Fra : BilstrupV

Dato : 06-10-15 20:32

Tak for svaret marken84.