/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Halv størrelse
Fra : jazzin
Vist : 230 gange
50 point
Dato : 05-07-15 20:29

Min printer (HP Photosmart 5522) printer almindeligvis normalt ud fra alle kilder. Men nu har jeg fået nogle Worddokumenter, som bliver printet ud i halv størrelse - også selv om jeg indstiller dem til 100% i PC'en. Hvordan retter man fejlen? Tak.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-15 02:30

Har du måske et forkert papirvalg i printerens indstillinger?
Der kan være forskellige indstillinger på de de forskellige programmer du printer fra, prøv at klikke på Egenskaber i det vindue som åbner når du vil printe, gå alle indstillinger igennem og sæt printeren til den størrelse på papir du bruger, sandsynligvis A4.
Nederst i vinduet er der måske et felt hvor du kan sætte markering ved: Brug altid disse indstillinger til printeren, og klik på Ok for at gemme indstillinger og printe.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 06-07-15 09:53

Kan du ikke krydse af i et felt der hedder noget a la --> tilpas til side ?