/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Ingen Video.
Fra : Mosebaek
Vist : 654 gange
300 point
Dato : 15-03-15 00:16

Daw!

Internet Explorer 11. Win 7.

Jeg har problemer med Adobe Flash Player. Når jeg vil se en video, står der "Please install Adobe Flash Player". Fakta er at den ER installeret. Ses i "Fjern Program", hvor der står "Adobe Flash Player 17 ActiveX". Og i Tilføjelsesprogrammer hedder den "Shockwave flash object". Og her er den aktiveret. Er der andre måder,den skal aktiveres på??
Jeg har prøvet at slå ActiveX-filtrering fra/til. Blokering af Pop op vinduer fra. AdBlock fra. Uden resultat. Ja sågar nedlagt AVG.

Hvis jeg afinstallerer den igen,kan i anbefale et bestemt sted at installere den fra. Og hvad skal jeg vælge GEM eller KØR.

I har natten til at fundere over det. Da jeg skal til køjs nu.

God nat! M.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-15 07:25

Gælder det alle sider? Kan du f.eks. se dette:

..for så er det et scam du er udsat for!!!

Visse sider prøver at lokke folk til at installere et falsk plug-in under dække af at der mangler Flash. I stedet for får man crapware/spyware/adware ...eller i værste fald ægte virus, som kan ødelægge din computer.

Du kan altid teste og installere Flash fra Adobe's side:

https://get.adobe.com/flashplayer/

(Husk, at fjerne fluebenet fra step 2. hvis du ikke ønsker Chrome browseren installeret)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-03-15 08:49

Prøv at fjern Flash playeren med Adobe's eget uninstall program

https://helpx.adobe.com/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html#main_Download_the_Adobe_Flash_Player_uninstaller

Når det så er gjort rydder du op med det du nu bruger til det. CCleaner, IOBit eller hva' det nu hedder.

Så henter du sidste nye Flash Player som offline installer her og installere den igen!
https://www.adobe.com/products/flashplayer/distribution3.html

Direkte download:
Til IE
http://download.macromedia.com/get/flashplayer/current/licensing/win/install_flash_player_17_active_x.exe

Til Chrome, Firefox osv
http://download.macromedia.com/get/flashplayer/current/licensing/win/install_flash_player_17_plugin.exe

Kommentar
Fra : alka

Dato : 15-03-15 09:25

Jeg har haft samme problem. Det kommer og går, og jeg ved ikke hvorfor. har prøvet alt som ovenfor foreslået, uden det hjalp.

De sidste tre uger har der ikke været problemer. Jeg køre med AdBlock slået til.

Jeg var inde omkring og læse om Adobe flash player et sted, og der var noget med, at man kunne sætte/fjerne et flueben.

Prøv at gå ind i kontrolpanel - åben Flash player - gå ind i avanceret og tjek op update settings, og se hvilke muligheder du har der.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 15-03-15 09:38

Hvis du har ADBlock til IE så prøv at slå det fra.

Har du prøvet at Nulstille IE, hvis ikke noget af det foreslåede virker , så Nulstil IE 11.

Funktioner(Tandhjul) > Internetindstillinger, fanen Avanceret, Nulstil (nederst på siden)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-15 10:10

..og så er den 'underlige' ting ved opsætning af Flash. Der er såvel lokale som netbaserede indstillinger:

Lokale og Globale settings, som nås fra menuen der fremkommer ved højreklik på Flash 'vinduet'.

..eller du finder de Globale Settings ved dette link, som fører dig til Flash'es Settings Manager:

http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/settings_manager.html

Der er flere faner du skal tjekke ud, når du har fået startet selve Manageren. Sørg for at nå dem alle igennem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-03-15 10:21

Foreløbig mange tak,for svar. Den kan åbne nogle ting,og andre ikke. Der er noget at gå i gang med. Men i må nok undskylde mig lidt,jeg er jo ikke nogen Jens Lyn. Lige nu sidder jeg ved den stationære,med go`e gamle XP. Og der virker det som smurt i olie.

M.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-15 12:55

Citat
...go`e gamle XP. Og der virker det som smurt i olie.

Præcis, jeg er heller ikke nået længere
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-15 13:01

Meld lige tilbage Mosebaek:
Citat
Gælder det alle sider?

Hvis 'noget' virker ...og andet ikke?
Så er det indstillingerne du skal tjekke.
Er det kun 'specielle' sider?
Så prøv at installere Microsofts svar på Flash; nemlig Silverlight : http://www.microsoft.com/silverlight/

..det er f.eks. det plug-in som TV2 ZULU benytter.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-03-15 11:00

Var ude for det samme en stor del af sidste år, på visse sider blev jeg altid bedt om at installere flash, og jeg fandt aldrig ud af hvad der var galt = borset fra at siderne senere skiftede design og nu virker, så jeg går ud fra at det er hjemmesiderne der har fejlen og ikke mangel på flash opdateringer.
Siderne blev vist fint i Crome men ikke med IE8.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-03-15 11:32

Jeg er helt Ser måske ud som jeg har mistet interessen,for mit eget spørgsmål. Det er nu ikke tilfældet. Når jeg har tid (den stationære skal jo også passes) sidder konen ved den bærbare. (Win 7).

Men jeg håber at få set på det,inden længe.

M.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-03-15 19:32

Tak for svaret Klaudi. Nå,i troede nok jeg var hedengangen. Men jeg er her skam endnu.

Mange gode svar. Men intet lykkedes,før jeg nulstillede IE. Nu ser det ud til at virke.

Derfor må det blive Klaudi,der løber med æren,og pointerne.

Men tak til alle. M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-15 21:20

velbekomme