/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Kender nogen historien
Fra : Tonganeseren
Vist : 636 gange
500 point
Dato : 01-03-15 19:30

Sønnen og jeg har "diskuteret" en sag. Jeg hævder, at Midway Danmark tidligere var knyttet endog meget tæt til Østjysk Våbenhandel, idet jeg dengang blot skulle ringe til Østjysk, hvor en ekspedient præsenterede sig som Midway Danmark.
Er der noget om snakken - eller hvad????
Sønnen hævder så, at Midway og Østjysk aldrig har haft noget med hinanden at gøre. Det rene bavl - efter min bedste opfattelse.

Det er meget, meget, meget vigtigt, at jeg så hurtigt som mulige modtager svar på mit spørgsmål. Please.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-03-15 20:20

Ja, der er noget om snakken - samme ejer i 2008.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-03-15 20:37

Jeg er igang med at google for at vide, om det rr en skrøne, og samtidig ser jeg film på DR 1, så det tager noget tid.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-03-15 21:36

OK!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-03-15 21:41
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 500 point
Dato : 01-03-15 21:42
Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-03-15 07:30

Kære Tonganeser !

Du kan med god samvittighed give poings til katekismus !!!

Kenneth Pedersen er søn af grundlæggeren hos Østjysk, Jens Pedersen og er samtidig medejer af samme forretning, så forbindelsen skulle være rigtig nok !

En vis forfatter som bor i området, siges at være særdeles sur på jagtforretningen, da de ikke vil være sponsor for jagtgodset ved Silkeborg - synd for "godsejeren" i det lejede skovgods.

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-03-15 12:38

Nemlig! Så er den ged barberet, men ret beset burde de kunder, som dengang fik noget i klemme hos Midway - jeg går ud fra at Liljan Pedersen er i familie med Kenneth, derpå være holdt skadesløse, idet Østjysk Våbenforsyning, som det fremgår af materialet, var den egentlige ejer af Midway DK.
Glæder mig til at vise sønnen materialet.

Tusinde tak for hjælpen.

Mvh.

Tonganeseren

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-03-15 12:39

Tak for svaret katekismus.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-03-15 13:15

På falderebet, kære Tonganeser, har jeg fået oplyst, at Liljan Pedersen var hans moder.
Hun afgik ved døden for nogle år siden, formentlig mellem 2005 og 2010.

Alle disse oplysninger har jeg fået hos gode bekendte i det østjyske !

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-03-15 15:53

Liljan Pedersen afsendte en fin pressemeddelelse den 30. oktober 2013 - og er derudover en køn blond quinde. Hun har garanteret ikke været moderen - men snarere en søster eller hustru. Hvem ved?? Resten bliver historie.

Men jeg fik sguda ret - og nu er sønnen nok sur. Vores "diskussion" var rimelig ophidset, og derfor glæder jeg mig over resultatet. Sønnen og jeg har det fint sammen, så fint at omgivelserne ofte spørger til den brutale måde, hvorpå vi taler sammen. Det ville være trist om vi blot gik rundt og "strøg hinanden op og ned af ryggen".

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-03-15 07:27

Så var mine "informanter" sgu' galt afmarcherede - beklager dybt !

ØV4