/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hotel Alma & SPA Polen
Fra : vic200
Vist : 671 gange
100 point
Dato : 21-02-15 10:09

Er her nogle kanduer som har været i Barlinek og boet på Hotel Alma & SPA.
Er det godt eller skal man holde sig væk?
Er det godt, for det er røve billigt og fri bar hver aften kl. 19.00-23.00. 3 overnatninger kun 850,00 kr. pr. person.
Har fundet det i går på feriemessen i Herning.

vic200

Kommentar
Fra : susanne72

Dato : 21-02-15 12:37

Det lyder interessant, følger med i tråden og "Lytter ved døren"

På hotelsites har de generelt fået glimrende anmeldelser synes jeg. Bla her (scorer 8,3 ud af 10):

http://www.booking.com/hotel/pl/hotel-alma-berlinek.da.html?aid=357028;label=bin859jc-hotel-XX-pl-hotelNalmaNberlinek-nobrand-dk-com-L%3Ada-O%3Aunk-B%3Aunk-N%3AXX-S%3Abo;sid=9a0bb91ceee7801fd83475bb17052dbc;dcid=4;dist=0&type=total&#tab-reviews

/Susanne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-15 18:48

Hoteller og lejligheder som jeg har booket gennem booking.com og happydays har endnu ikke skuffet mig. Jeg har kun brugt det i Tyskland og Danmark.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 23-02-15 01:13

Prøv "Zamku Czocha".
En middelalderborg som nu er hotel.
Boede dér for 6-7 årsiden. 3 overnatninger, 3 morgenkomplet og 3 complette middage med ALT.
Vi var to personer og totalbeløbet var DKK 1.290,-

I samme distrikt findes andre lignende borg-hoteller.

Jeg/vi har igennem tiderne haft MANGE overnatninger i mange lande .. men "Zamku Czocha" er det mest fantastiske indtil videre!