/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Konverering fra avi til mpeg
Fra : jaot
Vist : 428 gange
20 point
Dato : 09-12-01 20:07

Er der en der kan hjælpe mig med at finde et program der kan konvertere avi til mpeg?

Jacob

Accepteret svar
Fra : Sonofsun

Modtaget 30 point
Dato : 09-12-01 20:50

hey, her er et link jeg selv plejer at bruge til at kode film med, der er både hvordan og hvorledes til VCD SVCD, og til divx.
du skal nok bruge et program der hedder flaskmpeg, eller lignende...
http://www.vcdhelp.com/
håber det hjælper, ellers er du velkommen til at kontakte mig på nedenstående mail.

Med Venlig Hilsen
Johnny Hagstøm
sonofsun@anarki.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-12-01 20:51

On Sun, 09 Dec 2001 19:06:34 GMT, "jaot" <jaot.news@kandu.dk> wrote:

>Er der en der kan hjælpe mig med at finde et program der kan konvertere
>avi til mpeg?
>
>Jacob

kik på www.vcdhelp.com