/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Netbank.
Fra : Mosebaek
Vist : 539 gange
200 point
Dato : 23-01-15 09:25

Kort og godt:

Hvordan underskriver jeg en aftale, med Danske Bank Netbank.

Jeg kan jo ikke bruge en kuglepen på skærmen.

M.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-01-15 09:36

- via NemID... God weekend

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-01-15 09:58

Må godt være lidt mere udførlig, tak.

M.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-01-15 10:00

Citat
Jeg kan jo ikke bruge en kuglepen på skærmen

Så bruger du da bare en tusch

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 23-01-15 10:07

Det er magen til som når du vil godkende indbetaling eller overførsler, når du er klar så klikker du på Godkend og så kommer der en boks hvor du skriver din adgangskode, det er samme kode som du bruger når du logger ind med NemID, du skal være logget ind for at underskrive aftaler med banken

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-01-15 10:25

Ellers er det jo ret nærliggende at kontakte/skrive/ringe til Den Danske Bank...

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-01-15 10:34

Mange tak for svaret o.v.n..

Det er faktisk klaret nu. Tit er tingene så enkelt, at man overser det....ikke ser skoven for træer.

Jeg vidste ikke, at det bare er at bruge sin bruger-id og kode. Nøjagtigt som når man laver handlinger på net-bank. SÅ NU VED JEG DET.

Tak og god weekend.

Vh. M.