/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Alle mails på TDC server væk
Fra : ingelein
Vist : 865 gange
10 point
Dato : 20-01-15 00:57

Hej
Jeg ville lige se i mine mails - ca. 300 stk. på TDC serveren - men der var slet ingen. Jeg kunne forstå det, hvis jeg selv havde "fumlet" dem væk da jeg satte min iPad op, men det er sket for 1 uge siden, så der burde da trille flere mails ind på serveren. Jeg får jo også mails på mine OUTLOOK konti. Har I oplevet lignende? Jeg må ringe til TDC i morgen.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 10 point
Dato : 20-01-15 02:19

Måske dit mailapp eller Outlook hente mail og slette originalen, det var ret almindelig engang nu ser jeg altid efter om et program til mails er sat til at gemme en kopi på serveren fordi jeg selv har oplevet det du skriver, det var Outlook Express der opførte sig sådan, i går satte jeg mail konti op i Thunderbird den er standard indstillet til at gemme mails på serveren i 14 dage

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-01-15 02:25
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-15 08:32

Igår:
Citat
Webmail og Outlook (mail.tdc.dk)
Det er iøjeblikket ikke muligt at bruge Webmail og Outlook (mail.tdc.dk)via TDC.DK.

Vi beklager meget de gener det medfører.

Venlig hilsen
TDC Kundeservice

Detaljerede oplysninger

Kategori   IT Online
Årsag til driftsforstyrrelse   Fejl i transportnettet
Landsdel   Danmark
Problemet er opstået   19/1 - 2015 kl. 0:00
Problemet er løst   19/1 - 2015 kl. 9:07
Status   19-01-2015 09:07:52
Fejlen er afhjulpet.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 20-01-15 09:36

Tak for svaret o.v.n.. Det var det lille hak i "gem en kopi på serveren" jeg ikke havde sat. Jeg håber at det virker nu. Skal lige have tjekket om det er det samme på Mac - og Ipad.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-15 15:22

ingelein -> Ja; man skal lære, så længe man lever
</MOLOKYLE>