/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Fyrværkeri fri campinplads nytår's aften
Fra : prosat
Vist : 861 gange
500 point
Dato : 24-11-14 20:22

Hej

Vi vil I år prøve at campere nytårs aften i Danmark, men vi er udfordret af at vores hund ikke er til fyrværkeri, så det vi sørger efter er camping pladser i Jylland som har vinter åben men også garanterer at der ikke skydes krudt af.

Vi har haft kontakt med DCU Hessellund, de var så service mindet at de gjorde opmærksom på at de lå i et sommerhus område hvor de ikke kunne garantere ro kl. 24.00

Spørgsmål:

Er der nogen der har adr. på campingpladser i Jylland hvor man kan camp. nytårs aften og hvor man kan være sikker på ro i respekt for hunde der er meget nervøse for krudt og brag.

Prosat

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-11-14 21:05
Kommentar
Fra : prosat

Dato : 24-11-14 21:39

hej svend.

syntes ikke dit link giver noget, Rørvig er ikke i Jylland, desværre.

prosat

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-11-14 21:56
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 500 point
Dato : 24-11-14 22:05
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-11-14 23:59

Der er ingen steder der er 100% sikkert at der ikke bliver affyret nået krudt .

En ting du bør kigge efter er steder med stråtags huse og gerne mange af dem

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-11-14 15:58

Fra mit første link:

>Der er tale om pladser i henholdsvis Rørvig og Viborg, som begge har stillet sig til rådighed for projektet.

>>syntes ikke dit link giver noget, Rørvig er ikke i Jylland, desværre.

Og hvad så med Viborg, helt sikkert i Jylland?

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 25-11-14 16:44

Til Svend

Viborg er Hessellund (DCU), desværre

Prosat

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 25-11-14 23:38
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-11-14 01:21

Få en sovepille hos en dyrlæge.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-11-14 10:52
Kommentar
Fra : prosat

Dato : 26-11-14 17:26

LuffeA

Der var engang hvor man kunne købe beroligende piller til hunde nytårs aften, den mulighed er der desværre ikke mere, dette medicin handles ikke mere.

Katekismus:

Vi har skrevet til de 2 du har linket, tak for det, afventer svar.

Prosat

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 04-12-14 09:23

Hej

Spørgsmål ikke lukket, men vi afventer tilbagemelding fra de steder vi har skrevet til, på jeres link.

Mvh
Prosat

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-12-14 20:12

En anden mulighed kunne måske være at leje et sommerhus
http://www.novasol.dk/feriehuse/danmark/jul.html

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-12-14 20:15
Godkendelse af svar
Fra : prosat

Dato : 06-12-14 18:37

Tak for svaret katekismus.

Det bliver Mols, har modtaget et ok svar fra pladsen.

God jul samt godt nytår.

P.s før fik vi medicin il hunden, men det handles ikke mere.

Prosat