/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Problemer med h&m's hjemmeside
Fra : majbritt05
Vist : 333 gange
100 point
Dato : 17-06-03 10:48

Hejsa .-)

Jeg har flere gang prøvet at komme ind under H&M Rowells shop på www.hm.com, men hver gang jeg går under punktet shop får jeg denne besked:

"To get the full experience of the H&M website and to use the online store, your browser must accept cookies. The cookies are stored locally on your computer and take very little space. Only cookies stored by H&M can be read by us and no personal information associated with the cookie is stored in any way.

We use the cookies to save your preferences (like your country of choice)."

Hvad betyder det?

Jeg har prøvet at aktivere mine cookies, men det hjælper ikke.

Kommentar
Fra : als

Dato : 17-06-03 11:24

Du kan da bare sætte deres side op under "Trusted sites" (sider du har tillid til) i IE så er det problem løst

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-06-03 12:05

"For at få det fulde udbytte af H&m hjemmesiden og bruge online-butikken må din browser acceptere cookies. Disse cookies er anbragt lokalt på din computer og optager meget lidt plads. Kun cookies anbragt af H&m kan læses af os, og ingen personlig information sammenhørende med disse cookies er anbragt på nogen måde.

Vi bruger cookies til at sikre dine forbindelser (som dit valg af land)."

Hvis du har sat din browser til at acceptere cookies, burde det hjælpe. Men prøv om du kan løse problemet
ved at opdatere din browser.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 17-06-03 12:49

Hej als, hvor sætter man den under trusted sites ?

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 17-06-03 13:03

jeg fandt det selv, men det hjalp heller ikke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-06-03 13:06

Jeg kan fortælle at de har udsalg og iflg. dem selv til fantastiske lave priser.
Emesen.
Funktioner>internet indstillinger>sikkerhed>brugerdefineret neveau>rul lidt ned

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-06-03 13:06

Nej, så burde det også have hjulpet at acceptere cookies.
Men gå ind på Windows Update og se, om der er opdateringer til din browser.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-06-03 13:10

For en ordens skyld får du lige et link: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 17-06-03 13:10

okay, det har jeg lige prøvet, men får beskeden :

" Der er ingen tilgængelige opdateringer til din computer. Kom tilbage senere."

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-06-03 13:12

Hm, så prøv at tømme mappen med temporære internetfiler.
Hvis det heller ikke hjælper, melder jeg pas.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-06-03 13:14

Så kan jeg ikke se anden løsning, end at du må have fat i din internetudbyder.

Kommentar
Fra : als

Dato : 17-06-03 13:17

Har du en firewall kørende?

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 17-06-03 13:18

ja, det må jeg nok. Det er bare underligt for cirka en måned siden kunne jeg godt komme ind på siden. Hmmmm.... det er nok ikke noget at gøre ved lige nu.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 17-06-03 13:20

ikke så vidt jeg ved, men det er ikke mig selv, der har sat maskinen op - så måske der er alligevel. Hvordan tjekker man det?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-06-03 13:20

Men prøv nu lige først om det hjælper at tømme
mappen med temporære internetfiler.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-06-03 13:25

Hvis du kører WinXP, har du den firewall, der følger med dette styresystem.
Ellers har du ikke nogen firewall, hvis du har købt computeren med
præinstalleret styresystem.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 17-06-03 13:36

jeg kører windows 98.

Og det hjalp desværre ikke med at slette de temporære internetfiler. Så der er nok ikke så meget at gøre . Men I skal da have tak for jeres hjælp.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-06-03 13:43

Jeg synes da, du skal kontakte din internetudbyder.
Så den mulighed er der stadig.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-06-03 14:01

Bortset fra det: Hvis du ikke har en firewall, synes jeg bestemt, du skal få en.
Skriv "firewalls" i din søgemaskines søgefelt og klik på "enter", så dukker der
et utal af muligheder op.
Skal den være gratis, vil du være godt tjent med freeware-versionen af Zonealarm
- men betalingsversionen er selvfølgelig bedre.
Og endnu bedre er efter min mening Norton Personal Firewall, som jeg selv bruger.
Men den koster altså også 300-400 kr.

Hvis du heller ikke har noget antivirusprogram, vil jeg anbefale "Norton Internet Security"
- så får du både firewall og antivirusprogram for en lille 500kroneseddel.
Og ønsker du et gratis antivirusprogram, vil jeg anbefale "Antiwir".

Kommentar
Fra : als

Dato : 17-06-03 14:44

Der er masser af gratis virusscannere hos dem fra spywarefri.dk
http://www.spywarefri.dk/virus.htm#Gratis

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-10-03 14:05

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 01-10-03 15:08

jo, men det er ikke besvaret endnu. Men jeg vil da lige tænke over, hvem jeg vil tildele pointene så