/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
HJÆLP RET TYSK STIL
Fra : marc6148
Vist : 910 gange
20 point
Dato : 23-10-14 16:31

Urlaub
Mein bester Urlaub
In mein bester Urlaub habe ich mit meinen Eltern nach Portugal gereist. Normalerweise reise ich mit meinem Vater, seiner Frau und meinen Schwester nach Spanien. Wir flogen von Dänemark am 4.00 Uhr. Und war in Portugal am 8.00 Uhr. Schon als wir in das Flugzeug eingestiegen sind, waren alle total gut drauf. Die Fahrt dauerte zwar sehr lange, doch die gute Stimmung der anderen im Flog und viele Filme, die wir schauen konnten, machten es erträglich. Wir haben viel geredet und Musik gehört, schlaffen konnte ich fast nicht, ich war zu aufgeregt und gespannt. Da wir landen am Flughafen, und wenn in unserem Hotel angekommen, was das erste, was wir taten, war Sprung in dem Pool (Es war sehr warm). Die Zimmer war wahren nett, es war alles drin was man brauchte. Das Zimmer teilte ich mit meine Schwester. Das Essen im Hotel war gut. Wir bekamen einmal pro Tag etwas zu essen. Meine Familie und ich haben alle Arten von Aktivitäten versucht. Wir fuhren viele Städte . Wir mussten Hawaii -Party , wir gingen zu den Einkaufszentren , wir waren auch bei Polizeistation. Ich habe der knochen kloster, der strand, und die viele geschafte haben uns sehr gefallen.

PS: Das Schlimmste, was passiert ist, war das unser Auto von der Polizei abgeführt. Das darf nie wieder geschehen würde!

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 20 point
Dato : 23-10-14 16:44

Kære Marc

Jeg synes, du skal give din lærer din tyske stil, som den er.

Der er en del at rette, og 1) du vil intet lære af, at jeg retter alle fejlene, 2) det vil ikke mere være din stil.

Godkendelse af svar
Fra : marc6148

Dato : 23-10-14 16:53

Hej Frieda
tak for svaret, men har virkelig brug for at få rettet de største fejl ;/

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 23-10-14 17:03

Dem er der mange af
Tysk er svært.

Kommentar
Fra : marc6148

Dato : 23-10-14 17:09

Jeg er ret ligeglad med at det ikke bliver min egen stil, har bare brug for en til at rette den... så hvis du ikke vil det så er jeg pænt ligeglad med alt andet du skriver

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-10-14 17:14

Hvorfor lukker du spørgsmålet? det kunne jo være andre der gav en hånd med, men ikke vil ´betale´ for det.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 23-10-14 17:21

Man kunne jo have gjort sig den ulejlighed at høre efter i tysktimerne. Så havde problemet nok ikke været så stort.
Men det er selvfølgelig lettere at få andre til at gøre arbejdet.
Og det resulterer bare i, at man forbliver dum og uvidende, og hvad kan man bruge det til?

Kommentar
Fra : marc6148

Dato : 23-10-14 17:25

Men du kan jo se jeg har skrevet stillen har bare brug for til at rette den....

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-10-14 17:33

Citat
høre efter i tysktimerne

Da jeg lærte tysk, var det med tæsk til følge hvis man ikke kunne lektien - alt det der med
is bin - du bist osv, dengang kunne det tage flere timer at skrive en stil på tysk, og få det hele på plads og så var det alligevel ikke godt nok.

Jeg lærte det egentligt aldrig, men kan forstå sproget.