/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Hvordan sletter jeg Java SE ?
Fra : tadeo
Vist : 674 gange
50 point
Dato : 27-09-14 09:56

Det er frustrerende, at hver gang jeg åbner for internettet med Google,
efter kort tid popper der et opdaterings vindue op nederst i højre hjørne af skærmen,
med forslag til at opdatere til Java SE, hvordan kan jeg undgå denne pop up ?

Jeg kører Internet Explorer og Win 7 .

På forhånd tak for relevante svar.

MVH tadeo

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 27-09-14 10:08

Slå den fra ved at åbne, Alle programmer > Java, klik på Configure Java,
i vinduet der åbner klikker du på fanen Update,
fjern markering i Check for Updates Automatically,
klik OK

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-09-14 10:57

Du kunne jo blot opdatere din Java - så er der ingen pop ups før der igen er en ny version.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-09-14 11:31

Gammel Java er en sikkerhedsrisiko, så du kan roligt lade den opdatere, tjek derefter om der er ældre versioner under Tilføj/fjern programmer.............den nyeste som er et par måneder gammel hedder Java 7 update 67.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-09-14 14:16
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-09-14 15:29

Citat
Du kan jo benytte denne nemme løsning...

Det er en ok løsning, men den slår ikke noget fra, den installere sidste nye version af java og rydder op i gamle installationer og fjerne ASK toolbar

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-09-14 16:12

OG Klaudi?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-09-14 16:18

OG marken84

Hvis du ikke har fattet det endnu så bliver der spurgt om at SLÅ en POPUP fra!

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 27-09-14 17:06

Tak for svaret Klaudi.

Det er min fejl, at jeg ikke har konfigureret java, det er nu gjort.

Endnu engang tak for hjælpen.

MVH. Tade0

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-09-14 18:35

velbekomme