/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Sendt post forblive i forudbestemt mappe
Fra : k_m_s
Vist : 396 gange
300 point
Dato : 01-09-14 10:40

Hej.

Når jeg sender en mail i Outlook 2007 ryger den jo i sendt post.
Kan jeg få den til at forblive i en forudbestemt mappe efter jeg har sendt den?

Det er en mail jeg skal sende flere gange med små ændringer i, fra gang til gang.
(Jeg skal jo nok sige videresend når jeg henter den fra mappen)

Ved godt at jeg kan flytte mailen fra sendt post hver gang eller oprette en regel. Men er der en smartere måde?

God dag.
Kim

Kommentar
Fra : peque

Dato : 01-09-14 10:49

UInder konto Indstillinger --> Flere indstillinger --> Sendt Post
Der kan du under POP3 og IMAP definere hvilken mappe den skal ligge sendt post i

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 01-09-14 10:54

Det er ikke alt sendt post der skal ligge i en anden mappe, men kun en mail.

Kim

Kommentar
Fra : peque

Dato : 01-09-14 10:56

Tja - som du selv skriver hvis det kun er enkelte mails - så er det regler der er vejen frem!

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 310 point
Dato : 01-09-14 11:04

Hav den liggende i Kladder.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 01-09-14 11:37

Kan du ikke lave en regel for forsendelsen?
Det kan jeg i Outlook 2010. - Er dette ikke muligt i 2007?
Ammitz

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 01-09-14 15:22

Tror den kommer til at ligge i kladder.
Ser lige om andre byder ind.

Kim

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 01-09-14 16:15

Her kan du læse om hvordan du håndterer regler:
jeg er sikker på, det er det du gerne vil bruge...
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/handtere-meddelelser-ved-hjaelp-af-regler-HA010096803.aspx

Når du opretter en regel, - kan du bestemme hvor din mail fra en bestemt afsender skal havne. Når du modtager den, smutter den selv på plads i den mappe, du har bestemt den skal ligge i.
ammitz

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 03-09-14 01:42

Tak for svaret katekismus.
Det kan godt være den får en regel men indtil videre ligger den i kladder.

Hilsen
Kim