/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Torsdagssangen
Fra : molokyle
Vist : 951 gange
60 point
Dato : 15-06-03 10:28

I 'gamle' dage var der hver torsdag 5 min. i 3 en sang på P3's Katapult. Det var Torsdagssangen. Den var med: DON CARLO og hed: ØV, jeg er stiv !!! Nu har jeg i et år prøvet om jeg ku' suge den på Kazaar uden held. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den ? Pladeselskab ? Link ? Hvad som helst...

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 15-06-03 10:38

Hej Molokyle,

Var den på DANSK?????

Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 15-06-03 10:41

har du spurgt i fona??
eller i special musik-bix'erne i KBH ???
ellers ring til danmarks radio... - de ved vel hvad de har spillet
og lad være at prale af at du bruger KAZAA !!!!!
BECK

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-03 10:58

Ja Danmarks Radio har lytterservice tlf.nr.: 35 20 35 20

sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 15-06-03 11:05

Molokyle!

Her:

Carsten de Thurah - Britta Dreyer Olsens yngste søn
... I 2000 udkom han på cd som Don Carlo "Øv, jeg er stiv!" (Langelandsfestivalen
og DRs ungdomsprogram om torsdagen klokken 15). ...

Mvh,

Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 15-06-03 11:10

flot siden/linket virker ikke din point-jæger!!!

Accepteret svar
Fra : hryttel

Modtaget 70 point
Dato : 15-06-03 11:16

Hej Molokyle,

www.olsnerne.dk

Familien

Brittas yngste søn Carsten
har taget kurser i 'friluftsliv' som klatring, kajakroning, rapelling m.m. og Telemark-ski-instruktør. Har dyrket spejdersport i mange år. Højskoleophold på Samsø, hvor han beskæftigede sig meget med foto.

Blandt de bedste venner finder man bl.a. gruppen Infernal. Han stortrives i lys- og lydmiljøet. Har jobbet i Mantra som lysmand i 2 år og har lavet programmer til Diskotek IN også det nye indviet i sept. 01, Havana og Model of the year. Han har været dommer til DM i Lightjockey. Arbejder nu i HighLight, 2-4 YOU og Ringside. I 2000 udkom han på cd som Don Carlo "Øv, jeg er stiv!" (Langelandsfestivalen og DRs ungdomsprogram om torsdagen klokken 15). Sangen bygger på Steppeulvenes berømte/berygtede "Dun(h)ammeraften". Carsten har haft eget firma: Thurah Production. Hjemmesideadresse: http://www.thurah.com

Er nu vendt stærkt tilbage til det Københavnske (NV). Han er også bare god.

Mer kunne jeg desvære ikke finde...............

Mvh,

Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-03 19:06

->beckski: Ja ja ja..
->hryttel: Den så jeg også...
->beckski: WHAT YOU MEAN ! WHAT LINK ???
->hryttel: Det er det jeg mener; IKKE til at finde... og Yes GO' men; http://www.thurah.com/ NCD='no can do' = 'Sidan kan inte visas'; Win98 svensk.
-> Til ans & ALLE tak.

Venter stadig og.. tålmodig ---- ØV, Jeg er stiv, -> hryttel du rykker, godt 'initiv' -> nu ska' CARLO bare findes et sted.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-03 16:17

Tak for svaret hryttel. Jeg havde nu de oplynger i forvejen. Jeg har jo ledt i lang tid. Du kom alligevel nærmest noget jeg ku' bruge, såeee.... du får pointene.

</MOLOKYLE>