/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Efterkommere Hans Jørgen Hansen
Fra : ellenbirgitte
Vist : 346 gange
100 point
Dato : 14-06-03 21:05

Mon der er nogen der har kendskab til efterkommere efter Hans Jørgen Hansen f. 22.02. 1866 i Havlykke, Østofte, død 27.01.1927 i Nykøbing F., gift den 09.09.1894 med Karen Marie Marie Pedersen f. 03.06.1873 i Sædinge. Jeg kender efterkommerne efter sønnen Kai Hansen, men hvad med efterkommere af øvrige børn Arthur Minor, Victor, Karen, Agnethe, Bolette (mener jeg de hed).

Hilsen brh

Kommentar
Fra : Prinsenafhirshberg

Dato : 16-06-03 21:48

Hejsa ellenbirgitte.

Har du prøvet at søge efter Hans Jørgen Hansens efterkommer på Rigsarkivets hjemmeside, der har de folketællerne online fra 1769 til starten af 1900-tallet og meget andet.
Jeg har brugte hjemmesiden mange gange til søge om min families efterkommer.

Med venlig hilsen

Prinsenafhirshberg

Kommentar
Fra : ellenbirgitte

Dato : 17-06-03 09:58

Hej "prinsenafhirshberg".

Jeg har søgt der, men de folketællinger jeg har brug for er ikke online endnu. Der er desværre lidt langt imellem jeg kommer til København og selv har lejlighed til at slå op i arkiverne.

Men tak for svaret.

Hilsen

ellenbirgitte