/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Bog med dyr i billeder
Fra : o.v.n.
Vist : 793 gange
400 point
Dato : 02-03-14 00:12

Til en gave søger jeg en bog med vilde dyr og gerne mange billeder, fødselaren ønsker sig:
100 bedste billeder – verdens dyr: National Geographic - men den er udsolgt fra forlaget.
Har i et forslag på en lignende bog?
Mine søgninger ender mest med billedbøger for børn og det er ikke den slags jeg vil købe, fødselaren er over 30 og uddannet dyrepasser

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-03-14 08:48
Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 02-03-14 09:44

Hvis bogen kommer igen, så synes jeg, at du skal give et gavekort på et beløb, der svarer til bogen.

Fordi, at hvis han ønsker sig den specifikke bog, er der måske en grund til det og så er det jo ikke sikkert, at en anden bog vil opfylde hans ønske.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 400 point
Dato : 02-03-14 10:31
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-03-14 13:04

Og her,- når den er udsolgt fra Forlaget, er jeg sikker på, at det ikke betyder noget, at den er brugt, når blot den er velholdt.

http://www.antikvariat.net/get/search.cgi?id=rvkcickvco1j,4,0,-1&ql=back

http://www.pensum.dk/trans1.php?brugtid=974813&ref=344238801

Måske et abonnement på bladet?
http://www.bladkiosken.dk/products.aspx?product=157&option=231

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-03-14 13:18

Tak for jeres hjælp, jeg har klikket på linket til de brugte bøger og overvejer om det er en mulighed

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 02-03-14 13:42

Citat
Tak for jeres hjælp, jeg har klikket på linket til de brugte bøger og overvejer om det er en mulighed

Hvis du synes, at gaven på den måde bliver for billig kan du jo evt. give en flaske vin ell.l. sammen med gaven.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-03-14 19:31

Tak for svaret mig-selv. bogen er bestilt