/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Gasgruekedel
Fra : rvittrup
Vist : 452 gange
100 point
Dato : 08-02-14 14:01

Jeg søger efter en gasgruekedel, og har oprettet annoncer om, at jeg ønsker at købe en sådan på Gul og Gratis samt Den Blå Avis.

Kan I komme i tanke om andre online steder, hvor det vil være oplagt at oprette annoncer om, at jeg gerne vil købe sådan en?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : rvittrup

Dato : 08-02-14 14:03

Glemte at skrive, at der allerede er nogle gasgruekedler til salg de to steder, hvor jeg annoncerer...blot ikke i Nordjylland, hvor jeg har mulighed for at hente den.

Accepteret svar
Fra : pbp_et

Modtaget 110 point
Dato : 08-02-14 14:41

Du skal vel også have med om det er til bygas, flaskegas eller naturgas. Ikke fordi jeg har noget til, bor også i København.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-02-14 15:12
Godkendelse af svar
Fra : rvittrup

Dato : 08-02-14 22:06

Tak for svaret pbp_et.

Kommentar
Fra : rvittrup

Dato : 08-02-14 22:35

Hov, er ny herinde, og er vist kommet til at godkende et svar/uddele point allerede nu, men jeg vil meget gerne høre flere forslag, hvis der er andre, som har gode ideer.

Vil også gerne sige mange tak til katekismus for et fint svar.