/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hvor Microsoft Exchange Outlook Web Acce
Fra : Janemerete
Vist : 701 gange
50 point
Dato : 06-01-14 12:48

Da jeg i dag fik et link i en mail til en webside, kom den rigtige side ikke frem. I stedet kom en side
fra Microsoft Exchange Outlook Web Acces, hvor jeg skulle logge ind med email og adgangskode:

https://mail.pitweb.biz/owa/auth/logon.aspx?url=https://mail.pitweb.biz/owa/redir.aspx%3FC=b068581bf05e421db4c555653929b29f%26URL=http%253a%252f%252fwww.kattepote.dk%252f&reason=0

Men jeg bruger slet ikke dette program og forstår ikke, hvorfor dette problem pludselig opstår.
Kan nogen hjælpe mig.
På forhånd tak
Janemerete

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-01-14 13:56

Bed vedkommende om at sende dig en almindelig mail, har før fået sadån en mail og syntes ikke jeg ville smide rundt med mine oplysninger til en ukendt udbyder.

Kommentar
Fra : Janemerete

Dato : 06-01-14 14:53

Jamen det var en ganske almindelig mail indsat linkadresser til

www.kattepote.dk og
www.katteforum.dk

så jeg forstår ikke helt, hvad du mener

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-01-14 15:02

Går jeg ind på dit link, ser det sådan ud
http://www.gratisimage.dk/image-C85B_52CAB62C.jpg

Og ellers er det mig der ikke forstår dit spørgsmål, det må være sidens ejer der har sendt dig linket, bed om et ordentligt link der ikke skal gennem andres sider for åbnes.
Citat
Men jeg bruger slet ikke dette program og forstår ikke, hvorfor dette problem pludselig opstår.

Kommentar
Fra : Janemerete

Dato : 06-01-14 15:17

Mailen var fra en aut. dyreværnsforening - og det var helt ordinære links. Jeg kan håbe på, at det tilsvarende ikke gentager sig i fremtidige mails. Foreløbig tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-01-14 15:49

Har kun prøvet det engang, og jeg åbnede det ikke, om det er sikkert eller ej så syntes jeg det er mærkeligt at man skal ind på en ukendt side for at åbne et link/ mail.
Almindelige Danskere plejer ikke at bruge den slags, men igen - ved det ikke.