/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
adressekartotek
Fra : aage
Vist : 733 gange
50 point
Dato : 06-12-01 00:48

Mit adressekartotek er væk.Både alle adresserne og selve kartoteket.
hvordan installerer jeg det igen??? er det en del af internet explore.Jeg kan ikke finde det på min Windows CD rom

Kommentar
Fra : soccer

Dato : 06-12-01 01:02

Hvad er det for nogle adresser private, mailaddresser eller web-adresser

Kommentar
Fra : aage

Dato : 06-12-01 01:29

private-mailadreser

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-12-01 01:31

Wed, 05 Dec 2001 23:48:19 GMT, skrev "aage"
<aage.news@kandu.dk>:

>Mit adressekartotek er væk.Både alle adresserne og selve kartoteket.
>hvordan installerer jeg det igen??? er det en del af internet
>explore.

Hvis det er Outlook Express du bruger, så ja.

Prøv at søg på *.wab.

Ellers må du prøve at reparere din IE/OE installation.

Men ellers er du nok bedre hjulpet i gruppen, som er nævnt i min
signatur.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 50 point
Dato : 06-12-01 07:40

Hej aage
For at få din adressekartotek igen skal du instalerer din internet explorer igen
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-12-01 07:46

Tillæg til mit svar
Gå om i din stifinder-under c din harddisk-og så ligger den under den der hedder programmer,en der hedder internet explorer-der dobbelklikker du bare på den der hedder ie setup
MVH Brian

Kommentar
Fra : aage

Dato : 07-12-01 15:50

ngen af de nævnte råd har kunnet afhjælpe mit problem

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-12-01 17:50

Hej igen aage
Hvis du geninstalerer din internet explorer igen som jeg skriver i min formodet svar til dig,så skulle du gerne få din adresskartotek tilbage
nu ved jeg ikke hvilken version internet explorer du kører med
men Internet Explorer 5.5 SP2 kan hentes her
http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/recommended/ie55sp2/default. asp
og er det 6.0 du kører med så kan den hentes her
http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/ie6/default.asp
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-12-01 17:55

Tillæg
Rettelse
Internet Explorer 5.5 SP2 kan hentes her
http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/recommended/ie55sp2/download.asp
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-12-01 10:21

Tillæg
Du kan også instalerer din windows version igen,instalerer den bare oven i den gamle,når du kommer dertil i instalationen hvor windows spørger om du vil gemme dine systemfiler,siger du nej
Bare put din windows i og find den der hedder install eller setup,og så dobbelklikker du på en af dem,så vil instalationen gå igang-og så går det hele som en leg
Den vil gendanne din adressekartorek,men ikke dine adresser hvis du ved en fejl er kommet til at slette dem
MVH Brian

Kommentar
Fra : aage

Dato : 10-12-01 12:40

nye problemer.
Nu fungerer adressekartoteket,men nu har jeg problemer med scandisk.Den bliver ved med at genstarte,og fortæller noget i retning af:
Windows har skrevet o.s.v.mindst 10 gange o.s.v.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-12-01 11:36

Hej aage
For at undgå at scandisk skriver dette
skal du før du begynder at scandiske lukke alle dine åbne programmer
klik på ctrl+alt+del og så kan du se hvilkem programmer der er åbnet-marker programmet og klik på afslut job
og når du så har kørt scandisk så genstarte du bare
MVH Brian

Kommentar
Fra : aage

Dato : 12-12-01 19:38

tak-alt fungerer briani