/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan fjerner jeg Yahoo søgemaskine
Fra : 19431225
Vist : 906 gange
100 point
Dato : 04-12-13 10:24

Hej
Jeg har fået et irriterende problem, hver gang jeg søger noget på nettet, så popper Yahoo søgemaskine op. Jeg har ledt på nettet efter svar, men indtil nu er det ikke noget som er lykkes.
Jeg kører windows 8.1.
Er der nogen som kan hjælpe??

Kommentar
Fra : alka

Dato : 04-12-13 10:31

Gå ind i tandhjulet øverst th. vælg internetindstillinger, vælg programmer, vælg administrer tilføjelsesprogrammer, vælg søgemaskiner.
Markernu det program du ikke ønsker - nu du er derinde, vil du nok finde mange andre programmer du vil af med - h. klik og vælg deaktiver.

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 04-12-13 15:33

Citat
Gå ind i tandhjulet øverst th. vælg internetindstillinger, vælg programmer, vælg administrer tilføjelsesprogrammer, vælg søgemaskiner.

Det har jeg prøvet, første gang kunne jeg se Yahoo og fik den slettet, men den dukker stadigvæk op hver gang jeg søger på nettet, men kan ikke længere ses under "administrer søgemaskiner og under tilføjelsesprogrammer".

Kommentar
Fra : alka

Dato : 05-12-13 10:45
Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 05-12-13 13:55

Citat
Prøv at læse her:

Det har jeg også prøvet

Kommentar
Fra : alka

Dato : 08-12-13 14:19

Der er næppe nogen her inde på kandu, der kan hjælpe dig med alle dine problemer, da du aldrig er tilfreds med besvarelserne, så du annulerer dem alle 76 - og nok snart 68!

Mit bedste råd er, at du skal søge professionel hjælp, men det kommer du nok til at koste dig dyrt!

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 19-12-13 19:39

Citat
Der er næppe nogen her inde på kandu, der kan hjælpe dig med alle dine problemer, da du aldrig er tilfreds med besvarelserne, så du annulerer dem alle 76 - og nok snart 68!

Mit bedste råd er, at du skal søge professionel hjælp, men det kommer du nok til at koste dig dyrt!

Det er det mest flabede svar jeg nogensinde har fået tror du det er med vilje, men du er måske professor inden for IT

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 19-12-13 20:36

På den anden side 19431225, der må jo være en grund til at ingen gider besvare dit spørgsmål