/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Guppy yngel
Fra : bocajnged
Vist : 715 gange
50 point
Dato : 11-06-03 17:20

hej allesammen..
hvor mange gyppyer får en hun normalt.. hvis der er noget der hedder normalt

på forhånd tak

jacob

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 11-06-03 18:47

JA DET KAN MAN GODT SIGE DET ER MIN EGEN GUPPY HUN LIGGER OMKRING 15 ÆG AF GANGEN MEN DET ER KUN OMKRING 3 DER NÅR AT BLIVE STORE UDEN AT BLIVE SPIST
HÅBER DET HJALP DIG VIDERE

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 11-06-03 18:48

JA DET KAN MAN GODT SIGE DET ER MIN EGEN GUPPY HUN LIGGER OMKRING 15 ÆG AF GANGEN MEN DET ER KUN OMKRING 3 DER NÅR AT BLIVE STORE UDEN AT BLIVE SPIST
HÅBER DET HJALP DIG VIDERE

Accepteret svar
Fra : rcn

Modtaget 50 point
Dato : 11-06-03 19:10

Kære Tompe_10
Guppyer lægger ikke æg. De føder levende unger, hvilket ikke er helt almindeligt blandt fisk. Deraf også slægtsnavnet: Ungefødende tandkarper. I samme familie er platyer, sværddrader og mollyer. Min erfaring siger fra 20-40 pr. gang sådan cirka.... De er svære at tælle og en del bliver enten spist eller går til på anden vis, men på længere sigt kommer der da som regel ca 10 guppyer ud at et kuld. Kommer både an på beplantningen og befiskningen(folkningen) af akvariet.

Rikke

Kommentar
Fra : bocajnged

Dato : 12-06-03 17:56

mange tak for svaret og det passer nogenlunde hva du siger rikke jeg fik nemlig 31

jacob

Godkendelse af svar
Fra : bocajnged

Dato : 12-06-03 17:58

Tak for svaret rcn.

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 13-06-03 13:36

Tillykke!