/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kender i til MFT
Fra : technet
Vist : 879 gange
500 point
Dato : 11-06-03 02:50

opret en mappe på drev c: mft1
start -->kør --->cmd
cd\
cd mft1
FOR /L %f in (1,1,10000) do md %f

__________________________

Accepteret svar
Fra : NeoNmaN

Modtaget 510 point
Dato : 11-06-03 02:55

nice nok ;) hi hi nej den kendet jeg ik lige ;) hi hi

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 11-06-03 02:57

kan du ikke ander nice comandoere ;)

Kommentar
Fra : technet

Dato : 11-06-03 03:06

jo for der er mere hvis du ikke har slette dem
næste kommando i samme mappe
FOR /L %f in (1,1,50000) do echo Hey > %f

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 11-06-03 03:10

okey ;) ny commando :D

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 11-06-03 07:05

du få en fil på 1000000 byte

4u2

Kommentar
Fra : marla05

Dato : 11-06-03 09:41

Hvad er der lige vi skal bruge det til?

Kommentar
Fra : technet

Dato : 11-06-03 13:34

marla >> hvis du køre defrag fra windows og især hvis du køre ntfs så vil du sikkert opdage at der er filer som ikke bliver defrag..
men marla hvis du starter dit defrag op og går op i hjælp og der søger du efter MFT

her er en kopi

Derfor flyttes filer ikke til visse områder af NTFS-formaterede drevPå diskdrev formateret med NTFS-filsystemet reserveres en del af den ledige diskplads, kaldet MFT-zonen (Master File Table), som et område, hvor MFT kan vokse. Alle de oplysninger, der bruges til at indlæse filer fra diskdrevet, gemmes i MFT.

Diskdefragmentering kan ikke flytte filer til MFT-zonen, da den er reserveret af Windows. Men andre filer kan gemmes på den plads, der er reserveret til MFT-zonen, hvis ingen anden diskplads er tilgængelig.

Godkendelse af svar
Fra : technet

Dato : 12-06-03 00:08

Tak for svaret NeoNmaN.
nej den er der ikke mange der kender og der er mange flere af den slags
ja selv i winxp firewalen er der også ting og sager

et godt råd!!! lær og kend dit system

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 12-06-03 10:41

LOL mit system gik ned a det :D så nu har jeg lige formatert og nu køre jeg windows 2000 :D