/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows 8
Fra : johnl
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 22-05-13 16:56

Er der en som kan hjælpe med at fortælle mig hvor jeg skal gå ind for at Windows kan huske bruger skal taste den hver gang jeg skal ind på fyens efter jeg fik Windows 8 har ikke været et problem tideliger
mvh John

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 22-05-13 17:16

Gå ned i KØR og skriv Netplwiz, og så kommer der et faneblad op hvor du fjerner fluebenet i boksen bruger skal logge på.

Herefter kommer en anden boks som du lige skal skrive dit logind 2 gange

Nu kan du genstarte, og skal ikke mere logge ind

PPK

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 22-05-13 18:35

Det kan da ikke være rigtig at jeg skal gører det hver gang jeg skal ind på en side da jeg nu også har fyens er der ikke et sted hvor den kan huske det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-05-13 19:00

Citat
hver gang jeg skal ind på fyens
Citat
da jeg nu også har fyens

Hvad er fyens????

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 22-05-13 19:08

det er avisen fyens.dk og ellers det er lige meget hva jeg går ind på så beder den om brugernavn og adgangskode selv når jeg kigger hattrick som jeg spiller

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-05-13 19:53
Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 22-05-13 21:18

Fik du ikke forklaringen i dit NU annulerede spørhsmål

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-05-13 21:19
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-05-13 21:20

Citat
Prøv at følg denne guide http://windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/fill-in-forms-remember-passwords-autocomplete#ie=ie-9

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 22-05-13 21:25

Mig selv kunne ikke se mig ud af det er ikke så skrap vil prøve at kigge når jeg kommer hjem om det lykkes Mvh John

Godkendelse af svar
Fra : johnl

Dato : 23-05-13 06:38

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 25-05-13 08:54

lidt forvirrende?
Tror vi snakker om windows login og vores ven her taler om et kunde login til avisen.
læser jeg rigtigt??
hilsen Steen