/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Valg af TV signal levrandør
Fra : ferik
Vist : 624 gange
100 point
Dato : 26-04-13 11:14

Det ser ud til at jeg, efter flere års kamp, nu kan jeg blive fri for Stofa
? hvad skal jeg så sætte i stedet
Det skal køre ned 2 stk. TV
en del sportskanaler, og gerne med kanaler a. la den gamle Discovry vi havde for år tilbage,
med en del krimi og en del om det gamle Ægyptien, Inkaerne mm
jeg har motor styret parabol

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-04-13 11:18

Fiberkabel

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 26-04-13 11:22

Fiberkabel
et godt forslag, men desvære skal jeg betale ca. 7200- kr bare for at få det lagt ind

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 26-04-13 12:16

Fiberkabel kommer ikke herud hvor jeg bor så jeg er godt tilfreds med CanalDigital, alle danske kanaler er i grundpakken og hvis du vælger den lidt dyrere pakke Family så har du adgang til masser af sport:
http://www.canaldigital.dk/tv-pakker/vores-grundpakker/Family/
og du kan få rabat hvis du vælger alt i en løsning telefoni, internet og mobilt bredbånd hos Telenor når du har købt en TV pakke hos CanalDigital

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 26-04-13 13:50

Jeg har hørt at Waooo også skulle være en mulighed når i gerne vil vælge lidt selv.
Tag deres hjemmeside og vurder selv.

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 22-05-13 15:37

Tak for svaret o.v.n..