/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
flytte mappe i Live mail 2011
Fra : ferik
Vist : 473 gange
500 point
Dato : 20-04-13 15:19

jeg har den sdste tid haft behov for at sende en del mail til samme modtager,
jeg gemmer dem i en mappe under kopiere,
denne mappe vil jeg gerne have flyttet ud til - i nærheden af indbakke
? kan man det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-13 15:31

Du "trækker" den bare hen hvor du vil have den

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-04-13 17:50

Du kan ikke selv vælge hvilken position den skal være på,
men du kan jo oprette den som en undermappe i Indbakken!

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 20-04-13 18:08

refi
det kan jeg ikke
klaudi
hvordan gør jeg, kan jeg flytte mail eller hvordan

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 20-04-13 18:22

Klik på Indbakken til den konto du bruger, højreklik og vælg Ny mappe,
gå så til din kopi mappe, klik på den, og klik så på den første mail for at markerer den,
tast så CTRL+A for at markere alle mail i mappen,
når de er markeret, højreklik på en mail og vælg kopier til mappe eller flyt til mappe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-13 18:29

Citat
refi
det kan jeg ikke

Sludder....

Du kan selvfølgelig ikke sætte den som et bestemt nummer i rækken - de ligger alfabetisk...

Men vil du absolut have den så tæt på indbakke som muligt - så trækker du den bare op i indbakke - så ligger den som undermappe....

Alternativet er at give den et nummer, f.eks. "1kopier" - så vil den ligge næsten øverst - standardmapperne kan du ikke flytte rundt på.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-04-13 19:21

Hvis du har oprettet kopi mappen i Lager mapper, eller en anden konto, kan du ikke trække den op i indbakken, det skal være inden for samme mail konto før du kan det!

Så opret en undermappe i den Indbakke du vil bruge og kopier/flyt mails dertil!

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 20-04-13 21:47

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-04-13 23:13

velbekomme