/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Bad standing?
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 761 gange
200 point
Dato : 18-04-13 17:26

C.L.C. DJ´s formand har lagt en lille video ud på Facebook, hvor han beretter om hare tælling i Nordjylland. Claus fortæller levende og inspirerende om hans deltagelse og mange på facebook kommenterer hans positive og aktive indsats
Nu er problemet, at Knudsens hoffotograf Hæ, roser CLC , kommer Hæ nu i bad standing hos Knudsen, eller vil Knudsen se igennem fingre med roserne, da Hæ styre Knudsens hjemmeside, der er mange ubekendte

SHV, har lige fået en ny au pair

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-04-13 18:38

Det forekommer mig, at du skifter au pair piger ligeså ofte som vi andre skifter underbukser - altså sådan cirka 4 x årligt ??
Hvor i verden kommer de fra ? Philipinien ? Du har vel ikke en aftale med Knudsen ??

Det bliver spændende at følge om Hæ lader Knudsen sejle sin egen sø, for Knudsen kan garanteret ikke finde ud af selv at vedligeholde sin hjemmeside - men hvad fanden, det kan Hæ sgu' heller ikke !!

Iøvrigt lader det til, at denne nye formand Claus Lind Christensen er en tiltalende og vindende person, som absolut må være et stort aktiv for DJ - måske man skulle overveje at melde sig ind i foreningen.
De seneste formænd har så sandelig været totale misforståelser, som har kostet medlemmerne mange penge.

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-04-13 20:16

Uha da da. Balledrengen har altid været indædt jaloux og bliver ond, når nogen ikke danser efter hans pibe. Araldit er det rene tapetklister i forhold til Ballehyleren.
Hæ var et nemt offer for Balledrengen, da han kom til Jylland, ikke mindst pga. de jagtinvitationer han fik af Balledrengen. Nu har Hæ slået sig definitivt ned i Bording og har fået nye venner. Klogt af Hæ at distancere sig fra Balledrengen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-04-13 20:19

Kære SHV. Du efterlever et smukt ordsprog: "En på alle, alle på en". Sådan skal det være.

Mvh.
Tonganeseren

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 200 point
Dato : 18-04-13 23:32

Ro på bagsmækken af den nedriggede trailer, HÆ`en er bare en tung udgave af en af en HÆng Around type, lidt = en Baikal 101´r + 140 kg smiske og fedte typen, når det gælder CLC ., men ikke lige frem sin vægt værd i guld, hverken for DJ eller Ballerøvens hjemmeside
Men Ballerøven har nok udlagt en Fatva.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-04-13 08:33

Jeg har hørt, at Balledoof har anskaffet en vest i cowboystof, revet ærmerne af og forsynet den med rygmærke som forestiller en agerhøne med halsbånd (el?), samt påskriften HÆ I EJDEREN- lidt nationalist har man vel lov at være ?
Derudover reklamerer han for sin egen hjemmeside og sandelig også for Safari-Jensen !!!!! Gad vide om han er blevet tilbudt et forlig om fjernelse af sit koryfæ på bemeldte sydafrikanske hjemmeside ??: http://www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm

Det bliver spændende at følge dén udvikling !!

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-04-13 12:25

- god weekend Multi X'er...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-04-13 13:05

Tak i lige måde Stouenberg

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-04-13 13:16

Tak i lige måde - kære Stouenberg. Det ser pt. lidt trist ud - hvad angår vejret, men så kan man jo altid flække brænde.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-04-13 13:36

Ballehylerens hjemmeside nærmest flyder over med guldkorn. Tag f.eks. indlæg på bloggen:

Ingen viden

Vi har åbenbart ikke den politiske vilje til at blive klogere på alt det smukke, skønne og uforudsigelige vilde, der er lige uden for snart sagt hver eneste danske gadedør.

Mjah! Beboerne i f.eks. Tingbjerg oplever tit det smukke, når de går ud af hoveddøren.

et al.
oktober 22, 2012 09:05 AM

Skyd og nyd

Fatter man ikke denne simple pointe, og skyder vildt som umiddelbart efter paranden kasseres, så har man ikke fortjent at nyde privilegiet at gå på jagt.

Hmmm! Hvad Fanden er en "paranden".

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-04-13 14:37

- er det ikke den på toppen?

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 19-04-13 21:12

Tak for svaret betterwisser.